"סיפורו של הצאר סלטן" בישראל 2018 - כרטיסים ותאריכים

יום שלישי, 27 בפברואר 2018

האופרה הישראלית תעלה בחודש מאי 2018 לראשונה בישראל את האופרה הידועה של רימסקי קורסקוב "סיפורו של הצאר סלטן" בניצוחו של יבגני ברז'ניק ועם סולנים ותזמורת ממוסקבה. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

במסגרת עונת 2018 של האופרה הישראלית, האופרה המפורסמת של המלחין הרוסי רימסקי קורסקוב "סיפורו של הצאר סלטן", תגיע לראשונה בישראל בהפקת חו"ל מיוחדת מבית סטניסלבסקי ונמירוביץ'-דנצ'נקו ממוסקבה ובניצוחו של יבגני ברז'ניק.


האופרה "סיפורו של הצאר סלטן" היא אחת האופרות המוכרות ביותר בעולם המוסיקה הקלאסית ומוכרת לרוב בזכות הקטע "מעוף הדבורה" שהפך לקלאסיקה ענקית וידועה. האופרה מבוססת על הסיפור "אגדת הצאר סלטן" שנכתבה ע"י המשורר הרוסי אלכסנדר פושקין ב-1831. האופרה הושמעה לראשונה ב-1900 במוסקבה וזכתה להצלחה רבה.

זוהי הפקה אורחת באופרה הישראלית כאשר הסולנים, המקהלה והתזמורת יגיעו לישראל היישר ממוסקבה יחד עם המנצח יבגני ברז'ניק והבמאי אלכסנדר טיטל. השירה במופע תהיה ברוסית כאשר כתוביות באנגלית ובעברית יוקרנו במהלך המופע.

כרטיסים לאופרה "סיפורו של הצאר סלטן" - מאי 2018

האופרה תרוץ על גבי בימת בית האופרה בתל אביב בין התאריכים 4 עד ה-13 במאי 2018. מחירי הכרטיסים נעים בין 136 ל-438 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "סיפורו של הצאר סלטן" בישראל 2018 - כרטיסים ותאריכים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "סיפורו של הצאר סלטן" בישראל 2018 - כרטיסים ותאריכים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top