רשמי וסופי: רינגו סטאר בישראל - יוני 2018

יום שלישי, 2 בינואר 2018

לאחר השמועות והפרסומים, עכשיו זה הופך לרשמי וסופי: הזמר רינגו סטאר - מתופף להקת הביטלס האגדית, יגיע לישראל בחודש יוני 2018 ויקיים כאן הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

קץ לשמועות - עכשיו זה רשמי: הזמר ומתופף להקת הביטלס האגדית רינגו סטאר יגיע לישראל ויקיים כאן הופעה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מכירת הכרטיסים הרשמית מתחילה.


רינגו סטאר (שמו האמיתי הוא ריצ'רד סטארקי ג'וניור) בן ה-77, זכה לחשיפה הגדולה שלו כאשר בשנת 1962 החליף את המתופף של להקת הביטלס פיט בסט שהודח וזכה להיות חלק מההיסטוריה של הלהקה המצליחה ביותר בעולם. סטאר השתתף כמעט בכל אלבומי להקת הביטלס גם כזמר ואף הלחין כמה שירים של הלהקה.

לאחר שהביטלס התפרקו ב-1970, יצא רינגו סטאר לקריירת סולו עצמאית והספיק להוציא 19 אלבומי אולפן כאשר חלק הראשונים שהם זכו לעיבודים וללחנים של חבריו מהביטלס וגם אמנים נוספים כגון אלטון ג'ון, קווינסי ג'ונס ועוד. במהלך הקריירה זכה סטאר לפרסים רבים ולהצלחה בינלאומית רחבה. בחודש שעבר הוציא סטאר את אלבומו ה-19 "Give More Love" ובחודשים הקרובים הוא יופיע בסיבוב הופעות נרחב בארצות הברית.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:

כרטיסים לרינגו סטאר בישראל - יוני 2018

ההופעה של רינגו סטאר בישראל תתקיים ב-23 ביוני 2018 בהיכל מנורה מבטחים. מחירי הכרטיסים נעים בין 250 ל-1294 ש"ח. מכירת הכרטיסים הרשמית לקהל הרחב תחל ביום רביעי הקרוב בשעה 09:00 בבוקר באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל ידיעה חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו (למי שלוחץ על "אהבתי").


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי וסופי: רינגו סטאר בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי וסופי: רינגו סטאר בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top