הדי-ג'יי קייגו מגיע לישראל - דצמבר 2017

יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

הדי-ג'יי הנורווגי המצליח קייגו (Kygo) יגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית שתתקיים בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתחילת חודש דצמבר 2017. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בשורה משמחת לחובבי המוסיקה האלקטרונית בישראל: הדיג'יי והמפיק המצליח מנורווגיה קייגו (Kygo) יופיע לראשונה בישראל. זה יקרה בחודש דצמבר 2017 הקרוב בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב מעל במה מיוחדת שתיבנה במיוחד לצורך ההופעה.


קייגו (Kyrre Gørvell-Dahll) בן ה-26, הוא אחד השמות החמים ביותר בתעשיית המוסיקה האלקטרונית היום. בשנים האחרונות קייגו אחראי על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוסיקה והספיק לשתף פעולה עם אמני ענק כגון יו 2, אד שירן, אביצ'י, כריס מרטין, סלינה גומז ורבים אחרים. בין להיטיו הגדולים של קייגו ניתן לציין את הרמיקס לשיר של אד שירן "I See Fire",  את "Firestone", "Stay" או את הלהיט "It Ain't Me" יחד עם הזמרת סלינה גומז.

לרכישת כרטיסים להופעה של קייגו בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

קייגו, שהחל את הקריירה המוסיקלית בגיל צעיר מאוד כפסנתרן, הפך מהר מאוד למפיק ואמן מוסיקה אלקטרונית מצליח והוא אחד מהאמנים המושמעים ביותר ביוטיוב וסאונד-קלאוד עם מעל למיליארד צפיות והשמעות ברשת. אלבומו הראשון "Cloud Nine" יצא ב-2016 ובחודשים האחרונים הוא הספיק לשחרר שני סינגלים חדשים מתוך האלבום השני כאשר בסינגל האחרון שיצא באפריל השנה "First Time", משתתפת הזמרת הבריטית אלי גולדינג.

להופעה בישראל, יגיע קייגו יחד עם צוות מיוחד שיהיה אחראי על הקמת במה מיוחדת להופעה ועם תאורה ופירוטכניקה מושקעת ומתאמת.

כרטיסים להופעה של קייגו בישראל - דצמבר 2017

ההופעה של קייגו בישראל תתקיים ב-2 בדצמבר 2017 בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-319 ש"ח לכרטיס רגיל ו-449 ש"ח לכרטיס גולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הדי-ג'יי קייגו מגיע לישראל - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הדי-ג'יי קייגו מגיע לישראל - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top