הקומיקאי ג'ים ג'פריס חוזר לישראל בינואר 2018

יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

לאחר שתי הופעות מוצלחות בישראל לפני כשנה, הקומיקאי המצליח ג'ים ג'פריס (Jim Jefferies) יחזור לישראל להופעה אחת שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בחודש ינואר 2018. כמה יעלה כרטיס? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הקומיקאי המבריק ג'ים ג'פריס חוזר לישראל לאחר כשנה בלבד מהביקור הקודם שלו בו הציג 2 הופעות שהפכו לסולד אאוט וזכו להצלחה רבה. הפעם הוא יגיע עם המופע החדש שלו "The Unusual Punishment tour" על במת 360 מעלות מיוחדת שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש ינואר 2018.


ג'פריס הוא אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם כיום והוא ידוע בעיקר בזכות ה"פה הגדול" שלו איתו הוא משתלח ויורה לכל עבר בכל פרה קדושה אפשרית - החל מהדת והאמונה באלוהים ועד זכויות נשים. ג'פריס הוא גם היוצר וכוכב הסדרה הקומית "Legit" ששודרה אף בישראל וזכתה להצלחה רבה.

למרות שג'פריס הצליח להרגיז כמעט כל גוף אפשרי ברחבי העולם, הוא נחשב לאחד השמות החמים ביותר בעולם הסטנדאפ העולמי וזוכה להצלחה גדולה ברחבי העולם. ג'פריס יופיע בישראל באותו החודש שבו יופיע כאן גם הקומיקאי הידוע כריס רוק.

כרטיסים להופעה של ג'ים ג'פריס - ינואר 2018

ההופעה של ג'ים ג'פריס בישראל תתקיים ב-16 בינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 249 ל-399 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הקומיקאי ג'ים ג'פריס חוזר לישראל בינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הקומיקאי ג'ים ג'פריס חוזר לישראל בינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top