זמר הבלוז צ'ראלי פר בישראל - פברואר 2018

יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

הזמר והגיטריסט צ'ארלי פר (Charlie Parr) יגיע לישראל בחודש פברואר 2018 ויציג הופעה במועדון בארבי בתל אביב. מחיר כרטיס: 140 ש"ח. איפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

זמר הבלוז צ'ראלי פר בישראל - פברואר 2018
הזמר וגיטריסט הבלוז האמריקני צ'ארלי פר יגיע להופעות בישראל בחודש פברואר 2018 הקרוב ויציג הופעה במועדון הבארבי בתל אביב, בצוללת הצהובה בירושלים ובזכרון יעקב.

פר ידוע בזכות פריטתו וירטואוזית על הגיטרה המפיקה סאונד מחוספס ושורשי של בלוז כפרי אמריקני. פר הוא ממשיך דרכן של מסורות הבלוז הכפרי וה-"Folk Revival", ונוהג לשיר על החיים עצמם. הוא מנגן על מספר מגוון של גיטרות שונות כגון גיטרה 12 מיתרים, בנג'ו ועוד.


במהלך הקריירה כמה משיריו הושמעו בסדרות טלוויזיה, סרטים ופרסומות מפורסמות. פר הספיק להוציא 13 אלבומים שונים כאשר האחרון שבהם "Dog", יצא לאחרונה ובמסגרתו יצא לסיבוב הופעות בינלאומי שיכלול בין היתר גם את ישראל. פר כבר הספיק להופיע בכמה פסטיבלי מוסיקה חשובים בארה"ב.

כרטיסים להופעה של צ'ארלי פר בישראל - פברואר 2018

ההופעה של צ'ארלי פר בישראל תתקיים במועדון בארבי בתל אביב ב-14 בפברואר 2018 ולאחר מכן יופיע בזכרון יעקב ובצוללת הצהובה בירושלים. מחיר הכרטיסים עומד על 140 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: זמר הבלוז צ'ראלי פר בישראל - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: זמר הבלוז צ'ראלי פר בישראל - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top