להקת א-הא (a-ha) בישראל - יוני 2018

יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

רשמי וסופי: ענקית הפופ "א-הא" (a-ha) תגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב בחודש יוני 2018 שתתקיים באמפי פארק רעננה. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אחרי שמועות רבות, עכשיו זה הפך לרשמי וסופי: להקת הפופ הנורווגית הידועה "א-הא" הנחשבת לאחת מהלקות הפופ המוכרות ביותר משנות ה-80, תגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2018 באמפי פארק רעננה ותציג כאן את מיטב להיטיה לטובת מעריצים רבים של הלהקה בישראל.

לרכישת כרטיסים להופעה של A-HA בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

להקת א-הא היא אחת מלהקות הפופ המצליחות ביותר בהיסטוריה ועשתה את עיקר הצלחתה בתקופת השיא של מוסיקת הפופ בשנות ה-80. הלהקה אחראית לכמה מלהיטי הפופ הגדולים ביותר בכל הזמנים כגון "Take on Me", "Summer Moved On", "The Sun Always Shines On TV" ועוד להיטים רבים וטובים.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
הלהקה הוקמה בשנת 1982 וזכתה לפריצה הגדולה שלה ב-1984 עם הסינגל "Take on me" במצעדים ובמכירות הודות גם לקליפ החדשני בזמנו ששילב אנימציה עם מציאות. חברי הלהקה המשיכו לשחרר להיטים גדולים שזכו להצלחה בינלאומית עצומה עד לשנת 1994 בה הפסיקו את הפעילות המשותפת ועברו לקריירות סולו. ב-1998 חזרה הלהקה לפעילות מלאה והלהקה חזרה לסיבובי הופעות עולמיים ואף הוציאה ארבעה אלבומים חדשים.


להקת א-הא נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות אירופאי במסגרת "MTV Unplugged" ותצא לסיבוב הופעות חדש לקיץ 2018 בו תצרף גם את ישראל לאחד מביקוריה.

כרטיסים להופעה של א-הא בישראל - יוני 2018

ההופעה של א-הא בישראל תתקיים ב-21 ביוני 2018 במרכז הירידים באמפי פארק רעננה. מחיר הכרטיסים מתחיל מ-405 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת א-הא (a-ha) בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת א-הא (a-ha) בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top