תערוכת אמנות הנייר במוזיאון יפו העתיקה 2017

יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

מוזיאון יפו לעתיקות, יציג בפעם השלישית ברציפות את תערוכת "גיבורי הנייר" בתחום אמנות הנייר שתתקיים בין החודשים נובמבר ועד דצמבר 2017. מחיר כרטיס: 36 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תערוכת אמנות הנייר במוזיאון יפו העתיקה 2017
גם השנה יציג מוזיאון יפו לעתיקות את תערוכת אמנות הנייר - "גיבורי הנייר", שתתקיים במוזיאון במהלך החודשים הקרובים ועד לסוף שנת 2017.

נושא התערוכה שנבחר השנה במוזיאון, הוא הגיבור והאמנים שבתערוכה יעניקו פירושים שונים למושג גיבור באמצעות יצירות מעוררות דמיון והשראה אשר נוצרו בטכניקות שונות באמנות נייר כגון קיפולי נייר - אוריגמי, חיתוכי נייר, סלסולי נייר – קווילינג, פיסול בנייר ועוד. התערוכה תחשוף בפני המבקרים, גיבורים מוכרים מעולמות תוכן שונים כגון גיבורי על וסרטים, גיבורי ספרות, גיבורים תנ"כיים, גיבורים מיתולוגים ועוד.

במקביל לתערוכת "גיבורי נייר", תתקיים במוזיאון גם תערוכת איורים של עיתון הילדים "אדם צעיר" שתיכלל במחיר הכניסה למוזיאון וכן כניסה לאגף הארכיאולוגיה המחודש במוזיאון.

כרטיסים לתערוכת גיבורי הנייר במוזיאון יפו לעתיקות

התערוכה "גיבורי הנייר" תימשך עד ה-30 בדצמבר 2017. מחיר הכרטיסים עומד על 36 ש"ח למבוגר ו-26 ש"ח לילדים עד גיל 16. מכירת הכרטיסים מתבצעת גם אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת אמנות הנייר במוזיאון יפו העתיקה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת אמנות הנייר במוזיאון יפו העתיקה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top