ג'ונאס בלו בישראל - אוקטובר 2017

יום שני, 11 בספטמבר 2017

הדי-ג'יי והמפיק הבריטי ג'ונאס בלו יגיע לישראל ויציג הופעה בגני התערוכה בתל אביב שתתקיים בסוכות בחודש אוקטובר 2017 הקרוב. מחיר כרטיס: 205 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עוד די-ג'יי גדול מגיע לישראל בסוכות 2017: המפיק והדי-ג'יי הבריטי ג'ונאס בלו (Jonas Blue) יגיע להופעה בישראל שתתקיים בחג סוכות הקרוב בחודש אוקטובר הקרוב בגני התערוכה בתל אביב.


ג'ונאס בלו (שמו האמיתי הוא גאי רובין) נחשב לאחד מהשמות החמים ביותר בתעשיית המוסיקה האלקטרונית העולמית וזוכה להצלחה עצומה ברחבי העולם בשנים האחרונות. גרסת הטרופיקל דאנס שעשה לשיר "Fast Car" יחד עם הזמרת דקוטה ב-2015, היא זו שפרצה את הקריירה הבינלאומית שלו והביצוע הפך ללהיט עולמי עם למעלה מ-62 מיליון צפיות ביוטיוב והגיע גם למקום ה-2 במצעדי המוסיקה הבריטיים.

לרכישת כרטיסים להופעה של ג'ונאס בלו בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

סגנונו המוסיקלי של ג'ונאס בלו מוגדר כשילוב בין סגנון הדאנס לפופ והדבר בא לידי ביטוי בכל להיטיו הגדולים. גם הסינגל השני שהוציא בשנה שעברה "Perfect Strangers" יחד עם JP Cooper, זכה להצלחה גדולה מאוד ברחבי העולם וכך גם הסינגלים שהוציא לאחר מכן "By Your Side" ו-"Mama". במהלך הקריירה הספיק ג'ונאס להופיע בפסטיבלים הגדולים בעולם כגון טומורלנד, לולה פלוזה ועוד.

כרטיסים להופעה של ג'ונאס בלו בישראל - אוקטובר 2017

ההופעה של ג'ונאס בלו בישראל תתקיים ב-11 באוקטובר 2017 בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 205 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'ונאס בלו בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ונאס בלו בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top