האופרה דון ג'ובני בהפקה חדשה באופרה הישראלית - פברואר 2018

יום שני, 15 בינואר 2018

האופרה המפורסמת של מוצרט "דון ג'ובני" מגיעה בהפקה חדשה לישראל ותעלה בבימת בית האופרה הישראלית במהלך חודש פברואר 2018. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האופרה הישראלית תעלה בקרוב הפקה חדשה ומושקעת ביותר לאופרה הידועה של מוצרט "דון ג'ובני" (Don Giovanni) ותציג הופעות במהלך חודש פברואר 2018 בבית האופרה הישראלית בתל אביב.


דון ג'ובני היא אופרה בשתי מערכות שהולחנה ע"י מוצרט והוצגה לראשונה בפראג ב-1787. האופרה נחשבת לאחת מהאופרות הטובות ביותר של מוצרט ואחת הידועות ביותר בעולם האופרה שהקנתה למוצרט הצלחה כלכלית גדולה ביותר.

על ההפקה החדשה שתגיע לישראל, ינצח דניאל אורן ועל הבימוי אחראי קספר הולטן הדני. בין הסולנים שייקחו חלק בהפקה ניתן לציין את הארגנטינאי נאהול דה פיירו (דון ג'ובני), יקטרינה בקנובה (דונה אנה), סלין בירן האירית (דונה אלווירה) והטנור האמריקאי ג'ייסון ברידג'ס שיגלם את דון אוטביו. את הסולנים תלווה מקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתן שמייסר והתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

כרטיסים לאופרה דון ג'ובני בבית האופרה - פברואר 2018

האופרה דון ג'ובני תבוצע בישראל בבית האופרה בתל אביב בין התאריכים 9 ל-23 בפברואר 2018. מחירי הכרטיסים לאופרה נעים בין 136 ל-186 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין ומוזלים באמצעות האתר הבא

היכנסו לדף הפייסבוק של אתר "כרטיסים ברשת" (ולחצו "אהבתי") כדי לקבל דיווחים ועדכונים חדשים בקשר למופע.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה דון ג'ובני בהפקה חדשה באופרה הישראלית - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה דון ג'ובני בהפקה חדשה באופרה הישראלית - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top