חלום ליל קיץ בהפקה חדשה באופרה הישראלית - ינואר 2018

יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

העיבוד הידוע של בנג'ימין בריטן למחזה "חלום ליל קיץ" המפורסם של שייקספיר מגיע בהפקה חדשה לאופרה הישראלית ויועלה במהלך חודש ינואר 2018 בבית האופרה בתל אביב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האופרה הישראלית תעלה בתחילת שנת 2018, הפקה חדשה בבימויו של עידו ריקלין לאופרה המפורסמת של המלחין הבריטי "חלום ליל קיץ" המבוססת על המחזה הידוע של שייקספיר.


חלום ליל קיץ הוא אחד המחזות הידועים והפופולריים ביותר של שייקספיר המספר שלושה סיפורים המתרחשים בליל קיץ אחד ביער ליד אתונה: סיפור על ממלכת הפיות, סיפור על חבורת שחקנים חובבים וסיפור על ארבעה צעירים הסבוכים בקשרי אהבה מורכבים. המחזה זכה להרבה מאוד עיבודים במהלך השנים כמו למשל היצירה של מנדלסון שנחשבת למוכרת מאוד עם "מארש החתונה" המפורסם. גם האופרה של בריטן שנכתבה ב-1960 נחשבת ליצירה מוכרת ומצליחה ביותר.

בין הסולנים שישתתפו בהפקה החדשה של האופרה הישראלית ניתן לראות את יניב ד'אור ואלון הררי שיגלמו את אוברון, הילה בג'יו ואנה הנטלי שיגלמו את טיטניה וכוכבי אופרה ישראלים ידועים נוספים כגון ענת צ'רני, יאיר פולישוק ועוד. מנצח האופרה יהיה דניאל כהן הידוע ועל הבימוי כאמור, יהיה אחראי עידו ריקלין. עוד ישתתפו בהפקה: מקהלת הילדים מורן והתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

כרטיסים לחלום ליל קיץ באופרה הישראלית - ינואר 2018

האופרה "חלום ליל קיץ" בהפקתה של האופרה הישראלית תועלה בבית האופרה בתל אביב במהלך חודש ינואר 2018. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 192 ל-438 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים ב-136 ש"ח בלבד.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חלום ליל קיץ בהפקה חדשה באופרה הישראלית - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חלום ליל קיץ בהפקה חדשה באופרה הישראלית - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top