סוס אחד נכנס לבר - כרטיסים מוזלים 2018

יום חמישי, 17 במאי 2018

הספר המצליח של דויד גרוסמן "סוס אחד נכנס לבר" מגיע לעיבוד מיוחד לתיאטרון הקאמרי בכיכובו של דרור קרן ושחקנים נוספים. כמה עולים כרטיסים ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים? בכתבה הבאה שלפניכם.

סוס אחד נכנס לבר - כרטיסים מוזלים 2018
ספרו הידוע של דויד גרוסמן "סוס אחד נכנס לבר" קיבל עיבוד מיוחד לגרסה תיאטרון ע"י מיכה לוינסון, דרור קרן ואבנר בן עמוס ובהשתתפותם של קרן, איה גרניט שבא, יגאל זקס ויוסי ירום. ההצגה עלתה במהלך 2017 בתיאטרון הקאמרי וזכתה לביקורות מעולות מהמבקרים הישראלים ותציג הופעות גם לאורך החודשים הקרובים ב-2018.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה "סוס אחד נכנס לבר" באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

דרור קרן, סטנדאפיסט בעצמו, נכנס לנעליו של דובלה ג'י, גיבור סיפרו של דויד גרוסמן. עלילת ההצגה מספרת על מופע הסטנד אפ של דובלה גִ'י במרתף באזור התעשייה בנתניה היוצא משליטה ותופס תפנית מצמררת. מול הקהל, שבו יושבים גם שני חברי ילדות, הוא עורך חשבון נפש נוקב. רכבת השדים נעה במהירות בין הומור שחור לסאטירה ארסית, בין אהבות לבגידות, געגועים וחרטה. בסטנד אפ, כמו בחיים- הכול אפשרי ובערב הזה, שהוא יום הולדתו של דובלה וגם כנראה המופע האחרון שלו, כבר אין לו מה להפסיד.

כרטיסים מוזלים להצגה סוס אחד נכנס לבר - 2018

ההצגה תעלה בתיאטרון הקאמרי במהלך החודשים הקרובים ב-2018. מחיר הכרטיסים בקופת הקאמרי עומד על 220 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-109 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של ההצגה "סוס אחד נכנס לבר":

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 2 
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סוס אחד נכנס לבר - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סוס אחד נכנס לבר - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top