להקת הטרמולוס בישראל (יחד עם להקות נוספות) - דצמבר 2017

יום שישי, 18 באוגוסט 2017

ערב שכולו שנות ה-70 יתקיים בחודש דצמבר 2017 הקרוב ויארח על במה אחת את הטרמולוס, מרמלדה, ואניטי פייר וסטיב אליס. המופע יתקיים בהיכל מנורה מבטחים. כמה יעלה כרטיס והיכן רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מופע חו"ל מיוחד שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים בחודש דצמבר 2017 הקרוב, יקבץ על במה אחת כמה מגדולי האמנים והלהקות שהתפרסמו בשנות ה-60 וה-70 ויציג את בריאן פול והטרמולוס (Brain Poole & The Tremeloes), מרמלדה (Marmalade), ואניטי פייר (Vanity Fare) וסטיב אליס (Steve Ellis).


בריאן פול והטרמולוס היו אחת מלהקות הפופ הבריטיות המצליחות ביותר בשנות ה-60 והם אחראים על להיטים כגון "Silence Is Golden", "Yellow River" או "As you are". יחד עם הטרומולס, יגיעו לישראל גם להקת מרמלדה הידועה בעיקר בזכות הביצוע המפורסם שלה ללהיט של הביטלס "Ob-la-di ob-la-da" ולהיטים נוספים כגון "Reflections of my life", "Wait For Me Mary-Anne" או "Rainbow".

גם להקת ואניטי פייר שזכתה להצלחה רבה בשנות ה-60, תגיע להופעה בישראל ותציג את הלהיטים שלה "Early In The Morning", "Hitchin' a Ride" ולהיטים נוספים. בנוסף, הזמר סטיב אליס - סולן להקת The Love Afair, יגיע גם הוא לישראל להופעה ויציג כמה מהלהיטים הגדולים שלו כגון "A day without love", "Everlasting love" או "Rainbow valley". את המופע תמחם להקת הסיקטיס הישראלית.

הטרמולוס, מרמלדה, ואניטי פייר וסטיב אליס בישראל - כרטיסים 

המופע של הטרמולוס, מרמלדה, ואניטי פייר וסטיב אליס בישראל יתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב (לשעבר היכל נוקיה) ב-9 בדצמבר 2017. מחיר הכרטיסים נע בין 195 ל-495 בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הטרמולוס בישראל (יחד עם להקות נוספות) - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הטרמולוס בישראל (יחד עם להקות נוספות) - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top