הפריטנדרס בישראל - ספטמבר 2017

יום שישי, 7 ביולי 2017

להקת הפריטנדרס (The Pretenders) וכריסי היינד יגיעו גם הם לישראל ויקיימו כאן הופעה אחת בלבד שתתקיים בחודש ספטמבר 2017 הקרוב בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הפריטנדרס בישראל - ספטמבר 2017
PeterTea: Flicker cc
להקת הפריטנדרס והזמרת ומייסדת הלהקה כריסי היינד (Chrissie Hynde) יגיעו בחודש ספטמבר הקרוב להופעה חד פעמית בישראל שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

הפריטנדרס היו אחת מלהקות הרוק המצליחות והפופולריות ביותר בשנות ה-80 וזכורים בזכות להיטים גדולים שהפכו לקלאסיקות ידועות כגון "Stand by you", "Don't get me wrong" או "The Town". הלהקה הוקמה בשנת 1978 ע"י הזמרת כריסי היינד ומס' נגנים נוספים. ההרכב עבר גלגולים ושינויים רבים מאז הקמתו ועד היום אך היינד, כותבת השירים העיקרית, היא היחידה שנשארה בהרכב מאז הוקם בסוף שנות ה-70 ועד היום.

ב-2012 הפסיק ההרכב את הפעילות כאשר היינד המשיכה לבד במסגרת קריירת סולו. בשנה שעברה חזר ההרכב לפעילות מלאה ויחד עם היינד הוציאו אלבום חדש ויצאו לסיבוב הופעות חדש בו הופיעו בפסטיבלים המובילים בעולם. את חלקו השני של סיבוב ההופעות החדש, יפתחו הפריטנדרס כאן בישראל ומשם יופיעו באנגליה ובמדינות נוספות ברחבי העולם.

הפריטנדרס כבר הספיקו להופיע בישראל בעבר כאשר בשנת 1987 הופיעו כאן בשיא הצלחתם בפארק הירקון. עתה כאמור, 30 שנה לאחר מכן, הם יחזרו להופיע כאן שוב בישראל לשמחתם של מעריצים רבים.

כרטיסים לפריטנדרס בישראל - ספטמבר 2017

ההופעה של הפריטנדרס בישראל תתקיים ב-23 בספטמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל יד אליהו) בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 290 ל-790 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים החלה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

  1. סאונד זוועה צורם וצורח. הכל נשמע כמו סדרת צרחות שחדרה למוח ולאוזניים. חבל שמי שאחראי על הסאונד פישל. אחרי כמה שירים שאי אפשר היה להבין מה היא שרה ומה היא מדברת ברחנו כל עוד נפשנו בנו עם כאב ראש ואוזניים 😣😟

    השבמחק
  2. אחרי פאשלת הסאונד היה מופלא. סוער דחוס וכל כך חי ובועט. ואמיתי.

    השבמחק

Item Reviewed: הפריטנדרס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

אנונימי אמר/ה... 23 בספטמבר 2017 בשעה 21:39

סאונד זוועה צורם וצורח. הכל נשמע כמו סדרת צרחות שחדרה למוח ולאוזניים. חבל שמי שאחראי על הסאונד פישל. אחרי כמה שירים שאי אפשר היה להבין מה היא שרה ומה היא מדברת ברחנו כל עוד נפשנו בנו עם כאב ראש ואוזניים 😣😟

אנונימי אמר/ה... 24 בספטמבר 2017 בשעה 1:58

אחרי פאשלת הסאונד היה מופלא. סוער דחוס וכל כך חי ובועט. ואמיתי.

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הפריטנדרס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top