שון פול בישראל - אוגוסט 2017

יום רביעי, 5 ביולי 2017

מבול ההופעות לקיץ 2017 לא עוצר: גם שון פול (Sean Paul) יגיע לכאן בקיץ הקרוב ויופיע בחודש אוגוסט 2017 בלייב פארק בראשון לציון. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן תרכשו אותם? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

שון פול בישראל - אוגוסט 2017
רכבת האמנים מחו"ל שיגיעו לישראל בקיץ הקרוב אינה עוצרת לרגע: הבוקר אנו מתבשרים כי לאחר כשנה וחצי בלבד מאז הופעתו האחרונה כאן, הזמר הג'מייקני המצליח שון פול (Sean Paul) יחזור להופעה בישראל בחודש אוגוסט 2017 שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון.

פול יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש שמציג את להיטיו האחרונים כולל שיתופי פעולה מצליחים שערך עם סיה, קלין בנדיט, אן-מרי ועוד. יחד עם פול, יופיעו באותו הערב גם אמנים ישראלים מצליחים וביניהם אביאור מלאסה, קטריקס ודורון ביטון, שגיא ברייטנר, האולטראס ועוד.

שון פול (בשמו המלא: שון פול ראיין פרנסיס הנריקז) הוא אחד האמנים הידועים ביותר בז'אנר הדאנסהול הג'מייקני. פול החל את הקריירה המוסיקלית ב-1996 כאשר הוציא את סינגל הבכורה שלו "Baby Girl (Don't Cry)" שזכה להצלחה רבה ובזכותו נחשף לאחר כמה שנים להצלחה גדולה בארצות הברית. פול הוציא עד היום 6 אלבומים שזכו למכירות שיא של מיליוני עותקים וכיכבו במצעדי הבילבורד שבועות רבים.

סגנונו של שון פול הוא בעיקר בז'אנר הדאנסהול ואיתו הוא משלב בשיריו גם מאפיינים של ראפ, R&B, היפ הופ ורגאיי. בין להיטיו המוכרים ביותר ניתן לציין את "Tempreature" ,"Give It Up To Me" ,"Got 2 Love U". כמו כן, פול גם שיתף פעולה עם האמנים המובילים ביותר בתעשיית מוסיקת הפופ כגון ביונסה (עם השיר "Baby Boy"), ריהאנה (הפיק את אלבומה השני "A Girl Like Me"), ניקי מינאז', איגי אזליה, פארל וויליאמס ועוד אמנים רבים.

כרטיסים לשון פול בישראל - אוגוסט 2017

ההופעה של שון פול בישראל תתקיים ב-22 באוגוסט 2017 בלייב פארק בראשון לציון. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-254 ש"ח ומגיע עד ל-404 ש"ח לכרטיס גולדן רינג. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שון פול בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שון פול בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top