אקונה מטטה חנוכה 2017 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות

יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

מחזמר חדש יגיע לבימות ישראל בחנוכה 2017  שייקרא "אקונה מטטה" ויככבו בו גיא זוארץ, דניאל מורשת, רינת גבאי, עדן סבן ועוד. מכירת הכרטיסים נפתחה. איפה יופיע המחזמר? היכן קונים את הכרטיסים? ואיפה תמצאו כרטיסים ב-59 ש"ח בלבד? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים בכתבה הבאה.

המחזמר "אקונה מטטה" מגיע לחנוכה 2017
חופשת החנוכה עדיין רחוקה, אך הקיץ הוא בדרך כלל התקופה בה חברות ההפקה בישראל מתחילות לפרסם את ההפקות הגדולות של חנוכה והפעם, זהו מחזמר חדש שיגיע לבימות בישראל במהלך חופשת חנוכה שייקרא "אקונה מטטה" ויבוסס ככל הנראה על סיפור הסרט "מלך האריות".

לרכישת כרטיסים להצגה אקונה מטטה בחנוכה 2017 ב-59 ש"ח בלבד באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בין כוכבי המחזמר שייקחו בו חלק - גיא זוארץ, רינת גבאי, עדן סבן ודניאל מורשת. לפי פרסומים שעדיין לא רשמיים, במאי המחזמר יהיה שחר פרץ. עלילת המחזמר תספר על סימבה מלך האריות שיוצא למסע להחזרת המלכות שנלקחה ממנו ע"י כוחות מרושעים. המחזמר יכלול קטעים מוסיקליים בהשראת הקצב האפריקאי ויחד עם השחקנים הראשיים, ייקחו בו חלק גם עשרות רקדנים.

כרטיסים למחזמר אקונה מטטה - חנוכה 2017

המחזמר אקונה מטטה ירוץ ברחבי הארץ במהלך חופשת חנוכה ולאורך החודשים נובמבר ודצמבר 2017. ניתן לרכוש כרטיסים ב-59 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אקונה מטטה חנוכה 2017 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אקונה מטטה חנוכה 2017 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top