פסטיבל DGTL בישראל 2017 - איפה קונים כרטיסים?

יום שלישי, 11 ביולי 2017

פסטיבל המוסיקה הידוע והבינלאומי "DGTL" יגיע השנה גם לישראל ויתקיים בגני יהושע בתל אביב בחודש אוקטובר 2017 הקרוב. כמה זה יעלה והיכן ניתן לרכוש כרטיסים? בכתבה הבאה שלפניכם.

פסטיבל המוסיקה הידוע "DGTL" שנוסד באמסטרדם וכבר הספיק להתגלגל ולהתקיים בברצלונה וסאו פאולו, יגיע השנה גם לישראל ויתקיים כאן בגני יהושע בתל אביב בחג סוכות בחודש אוקטובר 2017 הקרוב.


הפסטיבל יחולק לשלוש במות ויציג רשימה נוצצת של אמנים מובילים מסצנת המוסיקה האלקטרונית מישראל ומהעולם ביניהם: מסאו פלאקס הידוע מהופעותיו באיביזה, הדי ג'יי הידוע מרסל דטמן, ג'ון טלבוט, התקליטנית המובילה ג'ניפר קרדיני, ההולנדי יוב יובסה, יאנג מרקו, ההרכב הישראלי\בינלאומי רד אקסס, יותם אבני ועוד אמנים בינלאומיים ומקומיים רבים.

האירוע שמופק גם ע"י עיריית ירושלים, שם דגש על טכנולוגיה חדישה וכן על ערכים חשובים כגון חיסכון באנרגיה, איכות הסביבה ועוד. הפסטיבל, שיתקיים בגני יהושע בתל אביב, יימשך לאחר סיומו במספר מתחמים ומועדונים בעיר ת"א כגון ברקפאסט קלאב, בית מעריב ועוד.

כרטיסים לפסטיבל DGTL בישראל - אוקטובר 2017

פסטיבל DGTL יתקיים בישראל ב-5 באוקטובר שיוצא בסוכות 2017 בגני יהושע בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 180 ש"ח במכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח בקרוב באמצעות האתר  הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל DGTL בישראל 2017 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל DGTL בישראל 2017 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top