פסטיבל LIfe In Color בישראל 2017 - מי יופיע השנה?

יום רביעי, 21 ביוני 2017

הפסטיבל הבינלאומי המפורסם "life In Color" חוזר לישראל בפעם השלישית בקיץ 2017 ויתקיים הפעם בחודש ספטמבר בלייב פארק בראשון לציון. מתי זה בדיוק יקרה? מי יופיע? כמה עולה כרטיס? ואיפה מזמינים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הפסטיבל הבינלאומי המפורסם "Life In Color" (לייף אין קולור) חוזר בפעם השלישית לישראל ויתקיים השנה בקיץ 2017 הקרוב בחודש ספטמבר הקרוב בלייב פארק ראשון לציון.


הפסטיבל השנה יציג כמו בפעם הקודמת רשימה מכובדת של אמנים מובילים בעולם מתחום הדי-ג'יי והמוסיקה האלקטרונית. בין האמנים שיופיעו השנה: האחיות Nervo, BlasterJaxx, Headhunterz, Headhunterz ועוד.
פסטיבל "Life In Color" הוא אחד הפסטיבלים הנחשבים ביותר בתחום המסיבות והמוסיקה האלקטרונית ששייך לחברת SFX שאחראית לפסטיבלים הגדולים בעולם כמו "טומורולנד" ועוד. הפסטיבל מתקיים בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם ובשלוש שנים האחרונות, גם בישראל. אחד הסממנים המזוהים ביותר עם הפסטיבל הם מטחי הצבע שיוצאים מתותחי צבע מיוחדים לכיוונו של הקהל לאורך כל שעות הפסטיבל.

כרטיסים לפסטיבל Life In Color בישראל - ספטמבר 2017

פסטיבל "life In Color", יתקיים ב-7 בספטמבר 2017 בלייב פארק בראשון לציון. מחיר הכרטיסים נע בין 189 ל-269 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


    
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל LIfe In Color בישראל 2017 - מי יופיע השנה? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל LIfe In Color בישראל 2017 - מי יופיע השנה? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top