וואי פארק (Wipark) חנוכה 2018 - מחיר כרטיסים ותאריכים

יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

אירוע האקסטרים והמתנפחים המצליח "וויפארק" (Wipark) שכבר התקיים כמה פעמים בישראל בשנים האחרונות, חוזר גם הפעם לחנוכה 2018 ויתקיים הפעם באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. כמה יעלו הכרטיסים? מה הם כוללים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

וואי פארק (Wipark) חנוכה 2018 - מחיר כרטיסים ותאריכים
גם בחנוכה 2018 הקרוב, מתחם האקסטרים ומתנפחי הענק וויפארק (Wipark) יתקיים בישראל והפעם זה יקרה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. מחירי הכרטיסים עומדים על 75 ש"ח בלבד (כל הפרטים, בהמשך).

לרכישת כרטיסים מהירה לוויפארק בתל אביב בקיץ 2018 באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

מתחם הוויפארק התחיל לרוץ בישראל לפני כמה שנים בעקבות הצלחת תוכנית הטלוויזיה הבינלאומית "Wipeout" ששודרה גם בישראל, ובה המשתתפים מתמודדים ומתחרים אחד מול השני במעין מסלול מכשולים ענקי הבנוי כולו ממתנפחים בתוך מים. מתחם הוויפארק, קיבל השראה כנראה מתוכנית זו ומציע מתקני אקסטרים ומתנפחי ענק מגוונים מסוגים שונים.

בשנים האחרונות, האירוע וויפארק מתקיים כמעט מדי שנה כאשר בדרך כלל, זה קורה במהלך החופשות כמו פסח, סוכות והחופש הגדול של הקיץ והוא כבר הספיק להתקיים בתל אביב, חיפה, ירושלים וערים נוספות. האירוע מציע גם מתחם ג'ימבורי ענק לתינוקות ופעוטות.

וויפארק חנוכה 2018 - שעות פעילות ותאריכים

הוויפארק יגיע הפעם לאוניברסיטת בן גוריון בחנוכה 2018 כשהוא יתקיים במשך ארבעה ימים ברציפות בין התאריכים 7 ועד ה-10 בדצמבר 2018. בכל יום יתקיימו 4 סבבים (כל סבב בן שעתיים) בשעות 10:00, ועד 17:30.

וויפארק 2018 - מחיר כרטיסים ומידע נוסף

מחירי הכרטיסים לוויפארק הם עבור סבב אחד בלבד (כדי להימנע מלחץ ועומס, כמות הנכנסים לכל סבב, מוגבלת) כאשר ילד בכל גיל חייב בכרטיס וכך גם ההורה המלווה. מחיר הכרטיסים לוויאפרק עומד על 75 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל התאריכים ולסבבים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: וואי פארק (Wipark) חנוכה 2018 - מחיר כרטיסים ותאריכים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: וואי פארק (Wipark) חנוכה 2018 - מחיר כרטיסים ותאריכים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top