הצ'יינסמוקרס (שוב) בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום רביעי, 23 במאי 2018

לאחר הופעה מעולה ומלאה עד אפס מקום אשתקד, ההרכב האלקטרוני המצליח הצ'יינסמוקרס (The Chainsmokers) ישוב לישראל ביולי 2018 ויופיע גם הפעם בלייב פארק בראשון לציון. מכירת הכרטיסים נפתחת היום. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תקנו? אתר "כרטיסים ברשת" עם הפרטים.

הצ'יינסמוקרס (שוב) בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
געגועים לקהל הישראלי? שנה בלבד לאחר הופעה מלאה מול 12,000 איש ולקראת הוצאת אלבום חדש, הרכב הפופ המצליח והידוע הצ'יינסמוקרס יופיע בישראל בשנית ב-19 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון אל מול אלפי מעריציהם הרבים כאן. מכירת הכרטיסים תיפתח הבוקר ומחירי הכרטיסים יתחילו ב-215 ש"ח (פרטים בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים מוזלים לצ'יינסמוקרס במחירי מכירה מוקדמת באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הצמד החם יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי רחב בו הם נמצאים בימים אלו הכולל הופעות במדינות רבות באירופה ובארצות הברית. להופעה בישראל שתתקיים ב-19 ביולי 2018 (וכרגע לא מופיעה באתר הרשמי), הם יגיעו ככל הנראה מהופעה בפסטיבל אומברייה ג'אז איטליה.יום לאחר מכן, כבר יטוסו להופעה בלאס וגאס.
לוח ההופעות של הצ'יינסמוקרס מהאתר הרשמי של ההרכב

הצ'יינסמוקרס - כרטיס ביקור

הצ'יינסמוקרס הם צמד המורכב משני תקליטנים אמריקאים - אלכס פל ואנדרו טגארט ונחשב כיום לאחד ההרכבים החמים והמצליחים ביותר בעולם. השניים הצליחו עם השנים לייצר כמות להיטים לא מבוטלת שכבשה את המצעדים ברחבי העולם ולצבור כמות מעריצים גדולה בכל העולם כולל מישראל.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
בין הלהיטים הידועים ביותר שלהם ניתן למנות את: "SELFIE#" שנחשב ללהיטם הראשון והוא שסלל את ההצלחה הבינלאומית שלהם ואת "Roses", "Don't Let Me Down" וכמובן הלהיט המשותף עם קולדפליי -"Something Just Like This".

הקליפים המצליחים של ההרכב כבר עברו מזמן את מיליארד הצפיות ביוטיוב ולמרות כל הלהיטים, השניים הוציאו רק אלבום אחד שיצא באפריל השנה. בימים אלו עובד ההרכב על הוצאת האלבום השני ממנו כבר שיחררו את הלהיטים "Sick Boy" ואת "You Owe Me".

צ'יינסמוקרס - כרטיסים מוזלים

ההופעה של הצ'יינסמוקרס בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים עומדים כעת על מכירה מוקדמת ונעים בין 215 ש"ח למתחם הדשא ל-270 ש"ח למתחם הגולדן רינג. לאחר המכירה המוקדמת, מחירי הכרטיסים יעמדו 280 ו-320 ש"ח בהתאמה.

מכירת הכרטיסים נפתחה היום (23 במאי) והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הצ'יינסמוקרס (שוב) בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הצ'יינסמוקרס (שוב) בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top