הכנר דייוויד גארט בישראל - נובמבר 2017

יום חמישי, 8 ביוני 2017

הכנר הבינלאומי המצליח דייויד גארט (David Garrett) יגיע לישראל בחודש נובמבר 2017 הקרוב ויקיים הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-199 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר שהכנרית ונסה מיי הופיעה כאן לאחרונה, עכשיו תורו של הכנר המצליח דייוויד גארט הידוע בזכות שילוב בין מוסיקה קלאסית לפופ ורוק, להגיע להופעה ישראל. זה יקרה בחודש נובמבר 2017 הקרוב בהיכל מנורה מבטחים.

גארט בן ה-36 שנולד בגרמניה הוא אחד הכנרים המצליחים והפופולריים ביותר בעולם. גארט ידוע בעיקר בזכות השילוב בין עולם המוסיקה הקלאסית השמרני לבין מוסיקת הפופ והרוק העכשווי ובהופעותיו הוא משלב ומדלג בין הסגנונות השונים.

גארט, המכונה באנגליה "דייוויד בקהאם של המוסיקה הקלאסית", החל את השכלתו המוסיקלית בגיל 4 וכבר שהיה בן 10 הופיע יחד עם התזמורת הפילהרמונית של המבורג. עוד לפני שהגיע לשנות ה-20 לחייו, כבר הספיק להוציא תקליטים מצליחים ולהופיע עם מיטב התזמורות המובילות בעולם.

כחלק ממאמציו להפיץ את המוסיקה הקלאסית בקרב הנוער ובקרב, גארט משלב בין עולם המוסיקה הקלאסית למוסיקת הרוק והפופ כאשר הוא מציג עיבודים קלאסיים לשירים ידועים של אמנים מובילים כמו נירוונה, מייקל ג'קסון, יו 2, אירוסמית' ועוד, וכן בשילוב של ליווי קצבי ומודרני לקלאסיקות מעולם המוסיקה הקלאסית.

גארט כבר הופיע בישראל לפני כעשר שנים יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית והפעם יגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו המקדם את אלבומו האחרון "Explosive".

כרטיסים לדייוויד גארט בישראל - נובמבר 2017

ההופעה של דייוויד גארט בישראל תתקיים ב-6 בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה) בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינוע בין 199 ל-899 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הכנר דייוויד גארט בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הכנר דייוויד גארט בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top