טומורלנד בישראל ביולי 2017 - מי מגיע וכמה יעלה?

יום שלישי, 16 במאי 2017

פסטיבל המוסיקה האלקטרונית המצליח "טומורלנד יונייט" המתקיים בשמונה מדינות במקביל, יתקיים גם השנה בישראל ביולי 2017 והפעם בלייב פארק בראשון לציון ובמסגרתו יגיע לכאן הדי-ג'יי סטיב אנג'לו. כמה יעלו כרטיסים והיכן מזמינים? בכתבה הבאה.

טומורלנד בישראל ביולי 2017  - מי מגיע וכמה יעלה?
לאחר ההצלחה משנה שעברה, גם השנה יקיים פסטיבל המוסיקה האלקטרוני המצליח "טומורלנד" (Tomorrowland), את הגרסה הבינלאומית שלו "טומורלנד יונייט" בו יקיים הפסטיבל את האירוע סימולוטנית בשמונה מדינות כשישראל היא אחת מהן. האירוע יתקיים במהלך חודש יולי 2017 בלייב פארק בראשון לציון.

לרכישת כרטיסים לטומורלנד בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

במסגרת הפסטיבל, יגיע לכאן במיוחד להופעה בישראל הדי-ג'יי המצליח והבינלאומי סטיב אנג'לו הנחשב לאחד הדיג'יים המובילים בעולם כיום וכבר הספיק להופיע בישראל לפני כארבע שנים. במקביל להופעה של אנג'לו, ישודרו במהלך ההופעה במקביל בכל שמונה המדינות ביניהן גם ספרד, לבנון, גרמניה, מלטה ועוד, כל הסטים של מיטב הדיג'יים המובילים בעולם לייב מהבמה המרכזית של הפסטיבל. הרשימה המלאה של אלו צפויה להתפרסם בקרוב.

כמו כן, המופע יכלול את הפירוטכניקה, הזיקוקים, קונפטי ומשחקי תאורה כשהם מסונכרנים במדויק עם המופע המרכזי ע"י הבמאי הבינלאומי של הערב.

כרטיסים לטומורלנד בישראל - יולי 2017

פסטיבל טומורולנד בישראל יתקיים ב-29 ביולי 2017 בלייב פארק בראשון לציון. מחיר הכרטיסים עומד על 175 ש"ח לכרטיס דשא ו-235 ש"ח לכרטיס גולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טומורלנד בישראל ביולי 2017 - מי מגיע וכמה יעלה? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טומורלנד בישראל ביולי 2017 - מי מגיע וכמה יעלה? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top