רג'ינה ספקטור בישראל - אוגוסט 2017

יום שלישי, 9 במאי 2017

הזמרת והיוצרת רג'ינה ספקטור (Regina Spektor) חוזרת לישראל להופעה אחת שתתקיים באמפי פארק רעננה בחודש אוגוסט 2017. מחיר כרטיס: החל מ-274 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.

 תמונה: Phil King פליקר CC
הופעות החו"ל של קיץ 2017 לא מפסיקות להפתיע: הבוקר אנו מתבשרים על הגעתה של הזמרת המצליחה רג'ינה ספקטור (Regina Spektor) שכבר הספיקה להופיע כאן לפני כשלוש שנים והפעם היא חוזרת אלינו בחודש אוגוסט 2017  להופעה שתתקיים באמפי פארק רעננה.

ספקטור, יוצרת ופסנתרנית מוערכת ביותר, זוכה לאהבה גדולה בקרב הקהל הישראלי שמילא לפני כשלוש שנים את הופעתה בקיסריה. הפעם היא מגיעה לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש סביב אלבומה האחרון "Remember Us To Life" איתו היא תופיע גם ברחבי ארה"ב.


ספקטור בת ה-37 היא זמרת ומלחינה ממוצא יהודי/רוסי ומביאה סגנון ייחודי מאוד במוסיקה שלה. הסגנון שלה נשען בעיקר סביב הפסנתר ושירתה הייחודית. במהלך הקריירה, זכתה להישגים גדולים ושירים רבים שלה זכו להצלחה רבה ברחבי העולם. חלק משיריה מעטרים פסקולים ידועים לסרטים ולתוכניות טלוויזיה כמו למשל השיר "The Call" שהופיע בסרט "סיפורי נרניה - הנסיך כספיאן", או השיר "You've Got Time" המהווה את הפציח לסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש".


כרטיסים לרג'ינה ספקטור - אוגוסט 2017

ההופעה של רג'ינה ספקטור בישראל תתקיים ב-19 באוגוסט 2017 באמפי פארק רעננה. מחיר הכרטיסים להופעה נע בין 274 ל-449 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. נאלצים לבטל ): מי שרוצה לקנות שני כרטיסים להופעה של רגינה ספקטור במעט זול יותר שישלח מייל LIORKNOW2@GMAIL.COM

    השבמחק

Item Reviewed: רג'ינה ספקטור בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 12 ביוני 2017 בשעה 13:50

נאלצים לבטל ): מי שרוצה לקנות שני כרטיסים להופעה של רגינה ספקטור במעט זול יותר שישלח מייל LIORKNOW2@GMAIL.COM

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רג'ינה ספקטור בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top