סופית: ליל ווין בישראל - אוגוסט 2017

יום שלישי, 16 במאי 2017

בשורה משמחת לחובבי ההיפ הופ בישראל: הראפר ליל ווין (Lil Wayne) יגיע גם הוא לישראל בקיץ 2017. זה יקרה בחודש אוגוסט הקרוב בלייב פארק ראשל"צ. מחיר כרטיס: החל מ-289 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

קיץ 2017 ממשיך לשבור את שיאי כל הזמנים בהופעות חו"ל: הפעם זהו תורו של הראפר ליל ווין (Lil Wayne) שיגיע לישראל להופעה שתתקיים בחודש אוגוסט 2017 בלייב פארק בראשון לציון.


ליל ווין בן ה-34 הוא ראפר מצליח ביותר הידוע גם בזכות השתתפותו בהרכב "The Hot Boys". בסוף שנות ה-90 יצא ווין לקריירת סולו וזכה להצלחה רבה ומיידית. ידועים במיוחד אלבומי "הקרטר" שהוציא שמכרו מיליוני עותקים וזכו להצלחה רבה ברחבי העולם. סה"כ הוציא ווין 12 אלבומים והוא צפוי להוציא בקרוב את אלבום "הקרטר" החמישי.

במהלך הקריירה הארוכה שלו, שיתף ווין פעולה עם גדולי האמנים כגון וויקליף ז'אן, דסטיניז צ'יילדס, אנריקה איגלסיאז, ברונו מארס, ג'ניפר לופז, אמינם ועוד רשימה ארוכה של אמנים ידועים.


כרטיסים להופעה של ליל ווין בישראל - אוגוסט 2017

ההופעה של ליל ווין בישראל תתקיים ב-24 באוגוסט 2017 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-289 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופית: ליל ווין בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופית: ליל ווין בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top