כריס רוק בישראל - ינואר 2018

יום רביעי, 10 במאי 2017

הקומיקאי המצליח כריס רוק (Chris Rock) יגיע לראשונה לישראל ויקיים 2 הופעות בהיכל מנורה מבטחים בחודש ינואר 2018. מחיר כרטיס: החל מ-269 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? ומתי נפתחת המכירה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

עוד כוכב ענק בדרך לישראל: הקומיקאי המצליח כריס רוק (Chris Rock) יצטרף אל רשימה גדולה של כוכבי סטנדאפ ענקיים כגון סיינפלד ולואי סי קיי שהופיעו בישראל ויגיע לראשונה להופעה בישראל בחודש ינואר 2018.


רוק יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי ראשון לאחר הפסקה של 9 שנים בהן לא הופיע והתמקד רק בטלוויזיה וקולנוע. סיבוב ההופעות החדש נקרא "The Total Blackout" והוא יגיע לאירופה, אמריקה ואוסטרליה.

כריס רוק נחשב לאחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם הבידור האמריקאי והבינלאומי. הוא החל את דרכו בסוף שנות ה-80 כשהשחקן אדי מרפי שהתרשם מכישוריו העניק לו תפקיד אורח בסרט "השוטר מבברלי הילס 2" אך החשיפה הגדולה הגיעה כאשר הצטרף לתוכנית הטלוויזיה המצליחה "סאטרדיי נייט לייב".

מאז, הספיק רוק להשתתף בעשרות סרטים ותוכניות טלוויזיה כאשר הידועה ביותר היא הסדרה "כולם אוהבים את כריס" שהתבססה על חייו בצעירותו. רוק זכה בפרסי אמי וגראמי רבים ואף זכה להנחות פעמיים את טקס האוסקר היוקרתי.


כרטיסים לכריס רוק בישראל - ינואר 2018

ההופעה של כריס רוק בישראל תתקיים ב-8 וב-9 בינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 269 ל-589 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: כריס רוק בישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 8 במאי 2017 בשעה 15:03

וואו!!!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריס רוק בישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top