הקומיקאי בריאן ריגן יגיע ישראל במאי 2017

יום רביעי, 17 במאי 2017

הקומיקאי האמריקאי בריאן ריגן (Brian Regan), יגיע לישראל לחמש הופעות ברחבי הארץ בסוף חודש מאי 2017. היכן יתקיימו ההופעות וכמה יעלו כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בהמשך לגל ענקי הסטנד אפ שפוקד את ישראל בשנתיים האחרונות, הקומיקאי האמריקאי בריאן ריגן יגיע לישראל ויקיים סדרת הופעות ברחבי הארץ במהלך חודש מאי הקרוב.


בריאן ריגן (Brian Regan) זכה לכינוי "הקומיקאי של הקומיקאים" לאחר שרבים מהם הצהירו שהוא אמן הסטנד אפ המועדף עליהם, ביניהם ג'רי סיינפלד, ג'ימי פאלון וכריס רוק, שאמר עליו - "אף קומיקאי בעולם לא אומר, 'כן, אני רוצה לעלות אחרי בריאן ריגן'. מאחר שהתמקד בהופעה על במות ולא בטלוויזיה ובקולנוע שמו של ריגן מוכר פחות משל עמיתיו שביקרו כאן כמו סיינפלד, לואי סי קיי וכריס רוק שצפוי להגיע לישראל בתחילת השנה הבאה).

עובדה זו לא הפריעה לו לכבוש פסגות רבות במהלך הקריירה הארוכה שלו: הוא הקומיקאי שהתארח בתוכנית הלייט נייט של דיוויד לטרמן הכי הרבה פעמים, הוא הראשון והיחיד עד היום, ששידר בשידור חי מופע שלם מהרדיו סיטי מיוזיק הול שבניו יורק לערוץ הקומדי סנטרל. ריגן גם היה אחד הקומיקאים הראשונים שהוזמנו להתארח בתוכנית הרשת המדוברת של ג'רי סיינפלד, “Comedians in Cars Getting Coffee”. ההופעות של ריגן עוסקות בעיקר באבסורד שיש בחיי היומיום של כולנו והן ידועות בסגנון המתון שלהן, ללא שימוש בחומרים בוטים או פוגעניים.

ריגן יקיים את ההופעות בישראל כחלק מ"קומדיה לקובי", פרויקט גיוס תרומות לילדים נפגעי טרור שנעשה באמצעות מופעי סטנד אפ בינלאומיים עבור "קרן קובי מנדל", שהוקמה על שם הנער בן ה-13 שנרצח בשנת 2001 על ידי מחבלים.

בריאן ריגן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות מאי 2017

ההופעות של בריאן ריגן בישראל יתקיימו בין התאריכים 25-29 במאי 2017 בסינמה סיטי גלילות, היכל התרבות מודיעין, בית החייל בת"א ומרכז ז'ראר בכר בירושלים. מחיר הכרטיסים נע בין 130 ל-240 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיסים. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הקומיקאי בריאן ריגן יגיע ישראל במאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הקומיקאי בריאן ריגן יגיע ישראל במאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top