בלו מן גרופ בישראל - אוגוסט 2017

יום ראשון, 7 במאי 2017

המופע המושקע והמפורסם "בלו מן גרופ" (Blue Man Group) יגיע לישראל לסדרת הופעות בהיכל התרבות תל אביב שיתקיימו במהלך חודש אוגוסט 2017. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המופע הבינלאומי והמושקע "בלו מן גרופ" (Blue Man Group) יגיע לישראל לסדרת הופעות בהיכל התרבות בתל אביב במהלך חודש אוגוסט 2017 במסגרת חגיגות 25 שנה לייסוד ההרכב.


ההרכב בלו מן גרופ מורכב משלושה חברים שייסדו את ההרכב ב-1988 ומאז מופיעים בקביעות ברחבי העולם בבימות גדולות בלאס וגאס, מנהטן ועוד. המופע הספיק להגיע אל עיניהם של מיליוני צופים מכל העולם. המופע מציג את שלושת חבריה במסכות כחולות במופע הכולל משחקי תאורה מרהיבים ובשילוב של תפוארה, טכנולוגיה ומוסיקה מושקעת. המופע נחשב לאחד מהמופעים למשפחה הנמכרים והמצליחים ביותר בעולם.



ההרכב יגיע לארץ עם המופע החדש שלו שחוגג 25 שנות פעילות ויגע לכאן בחלק מסיבוב עולמי נרחב.

כרטיסים לבלו מן גרופ בישראל - אוגוסט 2017

המופע בלו מן גרופ יציג סדרת הופעות בישראל שיתקיימו בהיכל התרבות בתל אביב בין התאריכים7 עד ה-16 באוגוסט 2017. מחיר הכרטיסים נע בין 120 ל-249 ש"ח כאשר ישנה הנחה של לקוחות אמריקן אקספרס (69 ש"ח לכרטיס) ולקוחות ישראכרט (79 ש"ח כרטיס). מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלו מן גרופ בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלו מן גרופ בישראל - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top