מקהלת הצבא האדום חוזרת לישראל - אוקטובר 2017

יום שלישי, 16 במאי 2017

לאחר האסון הנוראי שפקד אותה, מקהלת הצבא האדום חוזרת לישראל לסיבוב הופעות ברחבי הארץ שיתקיים במהלך חודש אוקטובר 2017 ותארח את ירדנה ארזי ודודו פישר. איפה היא תופיע והיכן קונים כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר האסון הנוראי שפקד את מקהלת הצבא האדום ובו 64 חברים מן ההרכב נספו בהתרסקות מטוס, תגיע המקהלה לישראל לסיבוב הופעות בישראל במהלך חודש אוקטובר 2017 ותופיע בחיפה ובתל אביב ותארח את ירדנה ארזי ואת דודו פישר.


מקהלת הצבא האדום הוקמה בשנת 1928 ע"י אלכסנדר אלכסנדרוב ונחשבת לאחת מסמלי התרבות הרוסיים. בהופעותיה, מבצעת הלהקה, המונה 220 חברים, שירים וקלאסיקות ידועות מכל סגנונות המוסיקה בעיבודים ייחודיים למקהלה. בהופעה בארץ, תבצע המקהלה גם עיבודים מיוחדים לשירי קלאסיקה ישראלים כשירדנה ארזי ודודו פישר יתארחו וייקחו חלק במופע.

המקהלה הופיעה בכל רחבי העולם בלמעלה מ-62 מדינות וזוכה להצלחה והערכה רבה. לפני כחצי שנה, מטוס שהוביל את המקהלה למופע ברוסיה, התרסק ו-64 חברים מתוך 224 נספו. למרות האסון הגדול, המקהלה הצליחה להתאושש ולהתגבר על האסון. היא צירפה חברים חדשים וחזה להופיע ברחבי העולם.

כרטיסים למקהלת הצבא האדום בישראל - ינואר 2017

מקהלת הצבא האדום תקיים בישראל סדרת הופעות בהיכל התרבות בתל אביב בין התאריכים 25-28 באוקטובר ובמרכז הקונגרסים בחיפה ב-24 באוקטובר 2017. מחיר הכרטיסים נע בין 204 ל-480 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מקהלת הצבא האדום חוזרת לישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מקהלת הצבא האדום חוזרת לישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top