פגישה לאין קץ - ביקורת מופע

יום שלישי, 4 באפריל 2017
פגישה לאין קץ - ביקורת מופע
"פגישה לאין קץ", מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר, העולה בבית צבי, ברמת גן, הוא מסע קסום, מרגש ומעדן תיאטרלי. שיריה ולחניה של נעמי שמר עיצבו את השירה הישראלית והם נפלאים ומושרים בפי כל. גל חיון ערך וביים וגם השקיע חלק בכוריאוגרפיה במופע המוזיקלי שכולו תאווה לעין ולאוזן.  גל להטט עם להקת השחקנים הצעירה והכישרונית והתוצאה היא מענגת מאוד.

השירים עטופים בסיפור מסגרת קליל , אודות זיכרונות סופר הנוטל אותנו למסע חייו ובעצם למסע עם השירים שהקסימו ציבור שלם והפכו את נעמי שמר לאחת מנדבכי המוזיקה והשירה הישראלית. השירים מעוצבים לעיתים בעיבודים חדשים ומוגשים כבעין הצגה קטנה או בריקודים, בביצועים של הלהקה, דואטים או שירי סולו מפעימים.

דניאל היב המקסימה היא פרפורמרית, המגישה את השירים בקול נפלא , צלול ורהוט. הביצוע שלה לאל תלך מכאן הרטיט את הנימים והציף את קהל השומעים בעיניים דומעות. דניאל חסין, שותפה לשיר, היה נהדר בביצוע הזה. עמית זיתון הנהדרת רגשה עד דמעות בביצוע שלה לשיר הקסום "הו, רב חובל". עמית היא מבצעת מוכשרת ומוצלחת. שחף אברהם הכישרונית הפליאה בשיר ואלס להגנת הצומח ועימה גיא גבל, זמר מדהים עם קול נוסק לגבהים מוצלחים.

יערה אוחיון הנהדרת הצליחה להגיש מעדן לירי ענוג בחלקה בשירים. סיון בן זזון היא פרפורמרית ענוגה שבקולה המלטף והנעים הפגינה יכולת מופלאה. נוי עזריה היא זמרת מוצלחת מאוד ומקצועית ויש לה יכולת ווקאלית מעולה. אלינור דוד התבלטה בביצועים ובהגשה ותנועה נפלאים. שניר ויילר ועידן שמעוני היו מצוינים בתנועה ובהגשת השירים. אחד הביצועים המקסימים היה השיר הידוע מטריה בשנים והפעם הוא בוצע כריקוד סטפס מופלא שאותו עיצבה עדי גור.

חורשת האיקליפטוס בוצע בצורה מעולה והמבצעים דניאל היב, סיון בן זזון, יערה אוחיון ואלמוג קדושים הצליחו לטפס בקלות בסולמות הגבוהים ולצלוח את השיר הנפלא הזה והן ראויות לתשואות מיוחדות. שחף אברהם, עדי גור, אנג'לה מינביץ, יוסי קדוש, תום שיניצקי ושניר ויילר היו מוצלחים מאוד בביצוע מחרוזת משירי הילדים של נעמי שמר. הוד חבאני היה טוב מאוד בביצועים לשירים. גל גולדשטיין הקסים בקולו הרוטט בשיר אצלנו בחצר ופגישה לאין קץ.

הכוריאוגרפיה הנהדרת עוצבה על ידי גל חיון ועמית זיתון. התפאורה היפה עוצבה בידי אבי שכוי שנטע עצים בשלכת שהוארו חליפות בידי מעצב התאורה הנפלא יוני לביא. עידן שמעוני עיצב את התלבושות היפיפיות, במיוחד של הבנות. ארז ביטון אחראי לניהול המוזיקלי המשובח ולנגינה, ביחד עם ליאור פארי על הפסנתר. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית. אין ספק כי המופע משיריה של נעמי שמר הוא מעדן מוזיקלי וחוויה תיאטרלית המבוצעת בטוב טעם, ברגש ובהגשה הראויה למחיאות כפיים.


הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צלם: יוסי צבקר ובית צבי

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פגישה לאין קץ - ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פגישה לאין קץ - ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top