פטריסיה קאס בישראל - ספטמבר 2017

יום חמישי, 27 באפריל 2017

הזמרת הצרפתייה המצליחה פטריסיה קאס (Patricia Kaas) חוזרת לישראל ותופיע כאן בהיכל התרבות בתל אביב בחודש ספטמבר 2017. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פטריסיה קאס בישראל - ספטמבר 2017
לאחר שהופיעה כאן בהצלחה רבה לפני כשלוש שנים, הזמרת הצרפתייה המצליחה פטריסיה קאס חוזרת שוב לישראל ותקיים כאן הופעה בהיכל התרבות ת"א בחודש ספטמבר 2017 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של פטריסיה קאס בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן
   
קאס בת ה-50, נחשבת לאחת הזמרות הצרפתיות המצליחות ביותר כאשר סגנונה המוסיקלי שלה נע בין קברט לג'אז ולמוסיקת השנסון. קאס החל את הקריירה שלה בסוף שנות ה-80 ומהר מאוד הפכה לאחת הזמרות המצליחות ביותר במצעדי המוסיקה בצרפת.


במהלך הקריירה מכרה קאס למעלה מ-17 מיליון עותקים מאלבומיה. האלבום האחרון שלה יצא בנובמבר 2016. כמו כן, הספיקה קאס לייצג את צרפת בתחרות האירוויזיון ואף להשתתף בכמה סרטי קולנוע מצליחים.

כרטיסים לפטריסיה קאס בישראל - ספטמבר 2017

ההופעה של פטריסיה קאס בישראל תתקיים ב-28 בספטמבר 2017. מחירי הכרטיסים נעים בין 254 ל-704 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פטריסיה קאס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פטריסיה קאס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top