אלן פרסונס בישראל - נובמבר 2017

יום רביעי, 19 באפריל 2017

המוזיקאי והמפיק האגדי אלן פרסונס (Alan Parsons) יגיע לישראל בחודש נובמבר 2017 הקרוב ויקיים כאן 2 הופעות בחיפה ובתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה מזמינים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

גם הוא יגיע לכאן בסוף שנת 2017: לאחר שמועות ופרסומים לא רשמיים, כעת זאת עובדה. המוזיקאי אלן פרסונס (Alan Parsons) יגיע לישראל בחודש נובמבר 2017 ויציג 2 הופעות בתל אביב ובחיפה במסגרת סיבוב הופעות חדש.


פרסונס כבר הופיע כאן פעמיים בשנים האחרונות כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים בלבד בהיכל מנורה מבטחים וזכתה להצלחה רבה כאן. הפעם הוא יגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלו "I Robot Tour" שחוגג 40 שנה לאלבום "I Robot" מ-1977. בהופעה הוא צפוי לבצע שירים מתוך אלבום זה לצד הלהיטים הגדולים שלו וביניהם הלהיט "Eye In The Sky".

פרסונס הוא טכנאי קול במקצועו שעשה את תהילתו באולפן המפורסם "אבי רוד" כאשר הפיק את האלבום המפורסם של הביטלס הנושא את אותו שם וכן אלבומים של להקת פינק פלויד, ווינגס, פול מקרטני ועוד.

ב-1975 הקים את להקת הרוק מתקדם "אלן פרסונס פרוג'קט" (The Alan Parsons Project) איתה זכה להכרה בינלאומית רחבה ולהצלחה עולמית מסחררת. אחד הלהיטים המוכרים ביותר של הלהקה הוא השיר Eye In The Sky.

כרטיסים לאלן פרסונס בישראל - נובמבר 2017

ההופעה של אלן פרסונס בישראל תתקיים ב-9 בנובמבר במרכז הקונגרסים בחיפה וב-11 בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 159 ל-549 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים להופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.

 אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בנושא זה בדף כתבה זו ובעמוד הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי")

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אלן פרסונס בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אלן פרסונס בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top