יעל בר זהר וגיא זו-ארץ ישחקו ביחד בהצגה חדשה בקיץ 2017

יום חמישי, 13 באפריל 2017

זוג השחקנים יעל בר זהר וגיא זו-ארץ, יככבו יחד בהצגה החדשה "פעם בחיים" שתרוץ ברחבי הארץ בקיץ הקרוב וזאת לאחר כ-15 שנה מאז כיכבו יחד במחזמר "מרי לו" בו גם הכירו והפכו לזוג בחיים. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר כ-15 שנה מאז המחזמר "מרי לו" בו הכירו השניים, הזוג יעל בר זהר וגיא זו-ארץ ישחקו בהצגה "פעם בחיים" שתרוץ ככל הנראה החל מחודש יוני 2017 ובה יגלמו השניים זוג נואף שמקיים רומן אסור במשך 20 שנה.

ההצגה "פעם בחיים" היא קומדיה רומנטית ידועה מאוד שזכתה בעבר כבר לעיבוד בברודווי ואף לעיבוד קולנועי. עלילת ההצגה מספרת על זוג הנפגש במלון ללילה חד פעמי ומאז ממשיך לנאוף באותו תאריך מדי שנה ובאותו המלון. את ההצגה יביים אלון אופיר והיא תרוץ ברחבי הארץ בקיץ הקרוב. הצגת הבכורה צפויה להתקיים בתחילת חודש יוני 2017 הקרוב.

כרטיסים להצגה "פעם בחיים" בכיכובם של יעל בר זהר וגיא זו-ארץ

ההצגה "פעם בחיים" צפויה לרוץ ברחבי הארץ במהלך קיץ 2017. בשלב זה טרם פורסם מידע על מחירים ורכישת הכרטיסים. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן בנושא כאן בדף כתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי").

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: יעל בר זהר וגיא זו-ארץ ישחקו ביחד בהצגה חדשה בקיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: יעל בר זהר וגיא זו-ארץ ישחקו ביחד בהצגה חדשה בקיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top