טום ג'ונס בישראל - יוני 2017

יום שלישי, 14 במרץ 2017

הזמר טום ג'ונס (Tom Jones) יגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2017 הקרוב שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מכירת הכרטיסים החלה. המחיר: החל מ-295 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

טום ג'ונס בישראל - יוני 2017
תמונה: Nick Webb פליקר CC
לאחר כשלוש שנים בלבד מאז שהופיע כאן בהופעה מוצלחת במיוחד, הזמר טום ג'ונס חוזר להופעה נוספת בישראל שתתקיים בחודש יוני הקרוב בהיכל מנורה מבטחים בת"א.

ג'ונס, אחד הזמרים הותיקים והמצליחים ביותר בעולם יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות אירופאי רחב באנגליה, גרמניה ומדינות נוספות. ג'ונס בן ה-76 מחזיק בקריירה גדולה וארוכה שעדיין אינה נגמרת. עשרות אלבומיו השונים הספיקו להימכר מעל ה-100 מיליון עותקים. במהלך הקריירה הספיק לזכות בתארים ופרסים רבים ואף זכה לקבל את התואר "סר" ממלכת אנגליה.


לג'ונס להיטים רבים שזכו להצלחה עצומה ובינלאומית. בין להיטיו הגדולים ניתן לציין את "Sex Bomb", "Love Me Tonight", "It's Not Unusual" ועוד. הזמר מחזיק בכמות נכבדה של מעריצים ישראלים שקרוב לוודאי ישמחו מאוד לשמוע כי הוא יגיע בקרוב להופעה נוספת בארץ.

כרטיסים לטום ג'ונס בישראל - יוני 2017

ההופעה של טום ג'ונס בישראל תתקיים ב-28 ביוני 2017 בהיכל מנורה מבטחים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 295 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-1255 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא או האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טום ג'ונס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טום ג'ונס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top