סיימון פוספורד בישראל - אפריל 2017

יום ראשון, 5 במרץ 2017

הדי-ג'יי ואמן המוסיקה האלקטרונית סיימון פוספורד (Simon Posford) יגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש אפריל 2017 הקרוב שתתקיים במועדון האומן 17 בת"א. כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים? בכתבה הבאה.

סיימון פוספורד בישראל - אפריל 2017
האמן והיוצר המצליח סיימון פוספורד יגיע לישראל להופעה חד פעמית ומושקעת במיוחד בחודש אפריל הקרוב שתתקיים במועדון האומן 17 בתל אביב שיוסב ויעוצב במיוחד לצורך ההופעה כולל הופעות חימום וסגירה.

פוספורד הידוע גם בשם הבמה Hallucinogen, הוא אחד האמנים המצליחים והמוערכים ביותר בסצנת המוסיקה האלקטרונית. הוא החל את דרכו המוסיקלית בשנות ה-90 והיה מעורב בהרכבים רבים ומצליחים. אלבומו "Twisted", הוא שבעיקר סלל את הדרך להצלחה הבינלאומית שלו. כשנה לאחר אלבום זה, הקים את ההרכב המצליח "שפונגל" יחד עם הדי-ג'יי ראג'ה רם שביחד הציגו סגנון מוסיקלי חדש וייחודי המשלב טראנס פסיכדלי ואמביינט והשניים זכו להצלחה רבה.


במשך השנים הספיק פוספורד להקים את ההרכב "Younger Brother" הכולל את בנג'י ווהן והסולן רו קמפבל ואף לשתף פעולה עם המפיק אלן פרסונס ועם גיטריסט פינק פלויד דייויד גילמור.

כרטיסים להופעה של סיימון פוספורד בישראל - אפריל 2017

ההופעה של סיימון פוספורד בישראל תתקיים ב-6 באפריל במועדון האומן 17 בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 120 ל-170 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סיימון פוספורד בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סיימון פוספורד בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top