פט שופ בויז בישראל - יוני 2017

יום שני, 27 במרץ 2017

גם להקת הפט שופ בויז יגיעו לישראל בקיץ הקרוב. זה יקרה בחודש יוני 2017 בפארק הירקון בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תמונה: Eva Rinaldi פליקר CC
עוד הופעת ענק מצטרפת לפארק הירקון בקיץ 2017: הפעם אלו הפט שופ בויז שיגיעו לישראל בפעם הרביעית ויופיעו בפארק הירקון בחודש יוני הקרוב במסגרת אירועי שבוע הגאווה שייתכן ואף יכלול הופעות גדולות נוספות.


הפט שופ בויז (Pet Shop Boys) שמורכב מצמד המוסיקאים ניל טננט וכריס לואו, כבר הספיקו להופיע בישראל 3 פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשלוש שנים בלבד. עתה כאמור הם יגיעו לכאן במסגרת אירועי שבוע הגאווה שיתקיים בחודש יוני הקרוב.

הצמד המצליח פרץ לתודעה באמצע שנות ה-80 וכבש את העולם עם להיטי ענק שהפכו לקלאסיקות במרוצת השנים וכבשו את המצעדים בכל העולם. בין הלהיטים הגדולים ביותר שלהם, אפשר לציין את "Go West", "West End Girls", "Rent" או "It's a Sin". השירים של הפט שופ בויז ידועים בזכות המלודיות הפשוטות והקליטות אך בעלי טקטס מורכב וביקורתי.


השניים הוציאו מאז הקמתם 13 אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם "super" יצא אשתקד. בין היתר במהלך הקריירה הספיקו השניים גם לשתף פעולה עם טובי האמנים בעולם כגון עם דייויד בואי, אלטון ג'ון, מדונה, טינה טרנר ועוד אמנים רבים וטובים.

כרטיסים לפט שופ בויז בישראל - יוני 2017

ההופעה של הפט שופ בויז בישראל תתקיים ב-10 ביוני 2017 בפארק הירקון בתל אביב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-199 ש"ח (מכירה מוקדמת של 2000 כרטיסים בלבד) ולאחר מכן ינועו בין 250 ל-350 ש"ח. מכירת הכרטיסים תחל היום באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פט שופ בויז בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פט שופ בויז בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top