סופי ורשמי: רדיוהד בישראל ביולי 2017 - איפה קונים כרטיסים?

יום שלישי, 7 בפברואר 2017

עכשיו זה סופי ורשמי: להקת הרוק הבריטית הידועה רדיוהד (Radiohead) תגיע גם היא לישראל בחודש יולי 2017 ותופיע בפארק הירקון. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סופי ורשמי: רדיוהד בישראל ביולי 2017 - איפה קונים כרטיסים?
 תמונה: Daniele Dalledonne פליקר CC
קיץ 2017 ממשיך להסתמן כקיץ הגדול ביותר של הופעות חו"ל בישראל אי פעם: היום, אנו מתבשרים רשמית על הופעה של להקת רדיוהד המצליחה בישראל שתתקיים ב-19 ביולי 2017 בפארק הירקון בתל אביב. הלהקה תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בקיץ הקרוב כאשר החל מחודש יוני 2017 תופיע הלהקה ברחבי אירופה.


רדיוהד היא אחת מלהקות הרוק האלטרנטיבי המצליחות והחשובות ביותר בעולם שמחזיקה גם בקהל מעריצים גדול מאוד בישראל. הלהקה הוקמה בסוף שנות ה-80 וזכתה להכרה הגדולה שלה בעיקר בזכות הלהיט הראשון שפירסם אותם בעולם - "Creep". הלהקה המשיכה בפעילות מוסיקלית אינטנסיבית לאורך שנות ה-90 וזכתה להצלחה רבה הן בקרב מבקרי המוסיקה השונים והן בקרב הקהל הרחב שרכש את אלבומיהם במיליוני עותקים.


החל משנות ה-2000 ולאחר תקופה קצת פחות מוצלחת, שינתה הלהקה את הכיוון המוסיקלי והחלה לשלב במוסיקה שלה גם אלמנטים מעולם המוסיקה האלקטרונית. אלבומה הרביעי של הלהקה "Kid A", הפך לסמל של השינוי שעברה הלהקה. רדיוהד המשיכו להקליט עוד אלבומים רבים ולקצור שבחים מהמעריצים ובקרב המבקרים. אלבומם האחרון (התשיעי במספר) "A Moon Shaped Pool" יצא אשתקד במאי 2016.

להקת רדיוהד כבר הספיקו להופיע 3 פעמים בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כ-17 שנה בשנת 2000.

כרטיסים לרדיוהד בישראל - יולי 2017

ההופעה של רדיוהד בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2017 בפארק הירקון בתל אביב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-429 ש"ח (מכירה מוקדמת של 10,000 כרטיסים) ויעלו בהתאם למיקום וסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים תיפתח מחר (8 בפברואר) בשעה 09:00 בבוקר באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים רשת" ימשיך לדווח ולעדכן כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי").

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופי ורשמי: רדיוהד בישראל ביולי 2017 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופי ורשמי: רדיוהד בישראל ביולי 2017 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top