סופי: רוד סטיוארט בישראל - יוני 2017

יום שני, 16 בינואר 2017

עכשיו זה סופי: הזמר רוד סטיוארט יגיע לישראל ויקיים הופעה אחת בפארק הירקון בחודש יוני 2017. כמה יעלו כרטיסים?  אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

רוד סטיוארט בישראל - קיץ 2017
עכשיו זה סופי: הזמר רוד סטיוארט בן ה-72 יגיע להופעה בישראל שתתקיים בחודש יוני 2017 בקיץ הקרוב בפארק הירקון בתל אביב.

רוד סטיוארט (Rod Stewart) הידוע בזכות קולו הצרוד, נחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר ולנמכרים ביותר בעולם כאשר לפי בדיקה שערכה רשת בי בי סי, אלבומיו השונים נמכרו בכרבע מיליארד עותקים. סטיוארט החל את דרכו המוסיקלית בתחילת שנות ה-60 כאשר הצטרף לגיטריסט ג'ף בק והחל מ-1969, פנה לקריירת סולו ארוכה ומצליחה שמחזיקה עד היום.

סטיוארט אחראי ללהיטי ענק שזכו להצלחה עצומה ברחבי העולם כאשר בין המוכרים ביותר ניתן למנות את "Sailing", "Do Ya Think I'm Sexy", "Have You Ever Seen The Rain" או "Maggie May". במהלך השנים הוציא סטיוארט אלבומים רבים כאשר אלבומו האחרון "Another Country" יצא ב-2015.


סטיוארט ייצא לסיבוב הופעות בינלאומי החל מפברואר הקרוב באירופה ובארה"ב. באתר הרשמי של הזמר, אין בשלב זה אזכור על הופעה בישראל. סטיוארט כבר הספיק להופיע פעמיים בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשבע שנים ביד אליהו.

כרטיסים לרוד סטיוארט בישראל - יוני 2017

ההופעה של רוד סטיוארט בישראל תתקיים ב-14 ביוני 2017 בפארק הירקון.  מחירי הכרטיסים ינועו בין 290 ל-790 בהתאם לבחירת המקומות. מכירת הכרטיסים נפתחה היום והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בדף כתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי")

תמונה:sergio_leenen פליקר CC
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופי: רוד סטיוארט בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופי: רוד סטיוארט בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top