דוראן דוראן בישראל - יוני 2017

יום שני, 30 בינואר 2017

לפי פרסומים לא רשמיים ברשת, להקת הפופ המפורסמת דוראן דוראן (Duran Duran) תגיע לישראל להופעה בפארק הירקון בחודש יוני 2017. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

דוראן דוראן בישראל - יוני 2017
תמונה: Eva Rinaldi פליקר CC
האם גם דוראן דוראן בדרך לפארק הירקון בקיץ 2017? לפי פרסומים באתרי אינטרנט שונים ברשת, להקת הפופ הידועה משנות השמונים דוראן דוראן (Duran Duran) תגיע לישראל בקיץ הקרוב ותופיע כאן בפארק הירקון כבר בחודש יוני הקרוב.

לפני שאתם מכינים את הארנקים לרכישת כרטיסים, כדאי לסייג ולהזכיר שידיעות לא רשמיות על הופעה של דוראן דוראן בישראל הפכו בשנים האחרונות למסורת וגם בשנה שעברה אותן ידיעות פורסמו בתקשורת אך כמובן לא הובשלו לידיעות מאומתות. נכון לעכשיו באתר הרשמי של הלהקה אין כל אזכור על הופעה בישראל.

להקת דוראן דוראן נחשבת לאחת מלהקות הפופ המפורסמות ביותר בעולם ומוכרת בזכות להיטים שהפכו לנכסי צאן ברזל בעולם הפופ העולמי. להיטים כגון "Rio", "Save A Prayer", "Is There Something I Should Know?" ,"Come Undone" ועוד להיטים רבים ומוכרים. הלהקה שהחלה את פעילותה בסוף שנות ה-70 ופעילה עד היום הספיקה למכור מעל 100 מיליון אלבומים.


הלהקה הוקמה ע"י ניק רואדס והבסיסט ג'ון טיילור כאשר אליהם הצטרפו סיימון לה בון, אנדי טיילור ורוג'ר טיילור. למרות שדוראן דוראן מעולם לא התפרקו, חברי ההרכב התחלפו במהלך השנים אך בתחילת שנות 2000 התאחדו חמשת חבריה המקוריים ואף הוציאו יחד מספר שנים לאחר מכן את האלבום "Astrinaut". הלהקה עבדה על אלבום חדש יחד עם הגיטריסט ג'ון פרושיאנטה מלהקת רד הוט צ'ילי פפרס.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שדוראן דוראן מופיעים בישראל. אם הם אכן יגיעו, זאת תהיה הפעם השלישית שלהם בארץ. הפעם האחרונה שדוראן דוראן הופיעו כאן הייתה ב-1994. ב-2011 הלהקה הייתה אמורה להופיע בישראל אולם ההופעה בוטלה בעקבות דלקת גרון שקיבל סולן הלהקה סיימון לה בון.

כרטיסים לדוראן דוראן בישראל - יוני 2017

כאמור, הידיעות על הופעה של דוראן דוראן בישראל אינן רשמיות וטרם יצאה הודעה רשמית מטעם הלהקה או מטעם אחד המפיקים הבכירים בישראל. לפי הפרסומים ברשת, הלהקה תופיע בפארק הירקון ב-1 ביוני.

נמשיך לעקוב ולעדכן בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי")


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דוראן דוראן בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דוראן דוראן בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top