רשמי וסופי: בריאן אדמס בישראל - דצמבר 2017

יום שבת, 3 ביוני 2017

אחרי לא מעט שמועות, עכשיו זה סופי: הזמר בריאן אדמס יגיע לישראל בחודש דצמבר 2017 ויקיים שתי הופעות בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ובהיכל ארנה בירושלים. מחיר כרטיס: החל מ-199 ש"ח. מתי נפתחת המכירה והיכן קונים את הכרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בריאן אדמס בישראל - מרץ 2017
 תמונה: Marco Maas פליקר CC
אלו לא היו רק שמועות. הפעם זה סופי ורשמי: הזמר הקנדי בריאן אדמס (Bryan Adams) יגיע לישראל ל-2 הופעות בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב ובהיכל פיס ארנה בירושלים בדצמבר 2017 ותיתכן אף הופעה נוספת שטרם פורסם מתי והיכן. מכירת הכרטיסים להופעות תיפתח בעוד יומיים (יום שני 5 ביוני).

כזכור, השמועות שהחלו לפני כמה חודשים, דיברו על כך שאדמס יופיע כאן בחודש מרץ האחרון אך הדבר לא יצא לפועל וכעת מסתבר שהזמר הקנדי המצליח סגר שתי הופעות בחורף 2017 לשמחתם של מעריצו הרבים כאן בישראל.

בריאן אדמס בן ה-57 החל את הקריירה המוסיקלית שלו כבר ב-1977 והוציא אף שני אלבומים בשנים שלאחר מכן, אך הפריצה הגדולה שלו הגיעה בשנת 1983 כשהוציא את אלבומו השלישי שכלל את הלהיט "Straight from the Heart" שזכה להצלחה רבה בעולם. האלבום הרביעי שיצא שנה לאחר מכן, הצליח אף יותר והיה אחראי ללהיטים רבים כגון "Run to You", "Summer of '69" והלהיט "Heaven" שזכו להצלחה עצומה ונכנסו לפנתאון של מוסיקת הרוק לתולדותיה.


במהלך שנות ה-90 הצליח אדמס להנפיק עוד כמה להיטים שכבשו את המצעדים ברחבי העולם. להיטים כגון "(Everything I Do)‏ I Do It for You" שהיה הפסקול של הסרט המצליח "רובין הוד:נסיך הגנבים", גרסת הקאבר שלו לשיר "Have You Ever Really Loved a Woman?" וגם ביצוע משותף עם רוד סטיוארט וסטינג לשיר "All for Love".

כרטיסים לבריאן אדמס בישראל - דצמבר 2017

ההופעות של בריאן אדמס בישראל יתקיימו ב-4 בדצמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו לשעבר) וב-6 בדצמבר 2017 בהיכל פיס ארנה בירושלים. מחירי הכרטיסים יחלו ב-199 ש"ח. מכירת הכרטיסים תיפתח ביום שני הקרוב (5/6) באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעקוב ולעדכן בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי")

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: רשמי וסופי: בריאן אדמס בישראל - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 31 בינואר 2017 בשעה 8:35

הלוואי ויגיע!!!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי וסופי: בריאן אדמס בישראל - דצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top