האופרה "פורגי ובס" מגיעה לישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס?

יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

האופרה המפורסמת של גרשווין "פורגי ובס" מגיעה לישראל בהפקת ענק ותציג הופעות במהלך חודש מרץ 2017 בהיכל התרבות בתל אביב ובחיפה. כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הפקת ענק בדרך לישראל לחורף 2017: האופרה הידועה של המלחין האמריקאי ג'ורג' גרשווין "פורגי ובס" (Porgy and Bess) מגיעה לישראל היישר מתיאטרון הארלם של ניו יורק ותציג כאן  הופעות בהיכל התרבות בתל אביב ובחיפה.


האופרה "פורגי ובס" היא אחת היצירות המוכרות ביותר של המלחין היהודי אמריקאי ג'ורג' גרשווין ונחשבת לקלאסיקה בתחום. האופרה נכתבה ע"י דובוס הייווארד ואיירה גרשווין והולחנה ע"י ג'ורג' גרשווין ב-1935. האופרה מספרת על חייהם של של הפועלים השחורים של דרום קרוליינה בארה"ב בסוף שנות ה-30 של המאה ה-20 כאשר היא מתמקדת בסיפור האהבה שבין פורגי לבס.

האופרה זכתה להצלחה רבה ולעיבודים רבים במהלך השנים והיא אחראית לכמה יצירות שהפכו לנכסי צאן ברזל בתולדות המוסיקה העולמית כגון "I love Porgy" או "I Got Plenty O'Nuttin" וכמובן הלהיט הענק "Summertime" שזכה לאינסוף עיבודים וביצועים ע"י אמנים מוכרים רבים כגון אלה פיצ'גרלד ועוד.

המופע שיגיע לישראל היישר מתיאטרון הארלם ניו יורק, הוא הפקה גדולה ביותר הכוללת בין היתר 48 שחקנים, זמרים ומקהלה בליווי 50 נגני תזמורת The New York Harlem Theatre. המופע הוא כמובן באנגלית אך יוצגו גם כתוביות בעברית על גבי מסכים.

כרטיסים לפורגי ובס בישראל - מרץ 2017

המופעים של האופרה פורגי ובס בישראל יתקיימו במהלך חודש מרץ 2017 בחיפה ובהיכל התרבות בתל אביב (3 ו-4 במרץ). מחירי הכרטיסים ינועו בין 150 ל-469 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. ניתן לרכוש  כרטיסים להופעות בתל אביב באמצעות האתר הבא ולהופעות בחיפה באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה "פורגי ובס" מגיעה לישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה "פורגי ובס" מגיעה לישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top