ניקי ג'אם בישראל - מרץ 2017

יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

הזמר הלטיני המצליח ניקי ג'אם (Nicky Jam) יגיע לישראל בחודש מרץ 2017 הקרוב ויקיים הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים. כמה יעלו כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

עוד כוכב לטיני בדרך לישראל: לאחר הופעות בישראל של אנריקה איגלסיאס, דדי יאנקי ואחרים, הפעם זהו תורו של הזמר הלטיני המצליח ניקי ג'אם להגיע להופעה בישראל שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו)  בחודש מרץ הקרוב.


ניקי ג'אם (ניקי ריברה קמינרו) הוא אחד השמות החמים ביותר כיום בסצינת מוסיקת הפופ הלטינית ונחשב לאחד מזמרי הרגאטון המצליחים ביותר כיום. את הקריירה שלו התחיל כבר בגיל 14 כשהקליט את אלבומו הראשון "Distinto A Los Demas" אך ההכרה הבינלאומית הגדולה שלו הגיעה ב-2004 עם אלבומו "Vida Escante".

ג'אם מוכר לרוב בזכות שיתופי הפעולה שלו עם הזמר דדי יאנקי ואנריקה איגלסיאס ועם להיטי ענק שכבשו את הרשת ואת מצעדי המכירות כגון "Voy a beber", "Travesuras" ואת הלהיט "El Perdon" המבוצע יחד עם אנריקה איגלסיאס ונחשב לשיר המצליח ביותר שלו עם למעלה ממיליארד צפיות ביוטיוב.

בהופעה בישראל הוא צפוי לבצע את כל להיטיו הגדולים כאשר יחד איתו יגיע גם זמר החימום הקבוע שלו "Valentino".

כרטיסים לניקי ג'אם בישראל - מרץ 2017

ההופעה של ניקי ג'אם בישראל תתקיים ב-14 במרץ 2017 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר יד אליהו) בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 290 ל-890 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ניקי ג'אם בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ניקי ג'אם בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top