מופע מחווה ללהקת קיס בדרך לישראל - אפריל 2017

יום שני, 5 בדצמבר 2016

להקת "Kiss Forever Band" המציגה מופע מחווה מושקע ללהקת הרוק המיתולוגית "Kiss" תגיע לישראל להופעה אחת בחודש אפריל 2017 בהאנגר 11 בתל אביב.

מופע מחווה ללהקת קיס בדרך לישראל - אפריל 2017

מעריצי Kiss בישראל יוכלו להרגיש את הדבר הקרוב ביותר ללהקת הרוק המיתולוגית בחודש אפריל הקרוב בהופעת שחזור מדוייקת של להקת "Kiss Forever Band" שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב.

להקת "Kiss Forever Band" שנוסדה ב-1995, תגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב במסגרת 20 שנה להיווסדה. הלהקה מציגה מופע משוחזר לפרטי פרטים הכולל את הכוריאוגרפיה, והתלבושות של הלהקה המקורית.

המופע של הלהקה כולל להיטים מתחילת דרכה של KISS ועד היום, כגון: Deuce” , „Rock and roll all nite” , „Crazy nights” , „I was made for lovin’ you” , „Detroit rock city” , „Lick it up”, „Beth” or „War machine” , „Hard times” , „Parasite” , "Kis.

המופעים של הלהקה זוכים להצלחה רבה ברחבי העולם ולעיתים השתתפו בהם גם חברי הלהקה המקוריים ברוס קוליק ואריק סינגר.

כרטיסים למופע המחווה של קיס בישראל - אפריל 2017

המופע של להקת "Kiss Forever Band" בישראל יתקיים ב-12 באפריל 2017 בהאנגר 11 בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 155 ל-505 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיסים. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע מחווה ללהקת קיס בדרך לישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע מחווה ללהקת קיס בדרך לישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top