ג'ים גפיגן בישראל - יוני 2017

יום שני, 26 בדצמבר 2016

הסטנדאפיסט המצליח ג'ים גפיגן (Jim Gaffigan) יגיע לישראל ויקיים הופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב בחודש יוני 2017 הקרוב. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תחום הופעות הסטנדאפ מחו"ל ממשיך לצמוח כאן ולאחר שכבר סיינפלד, לואי סי קיי וג'ים ג'פריס הופיעו כאן במהלך השנה האחרונה, היום אנו מתבשרים על הגעתו של עוד סטנדאפיסט בינלאומי מצליח - ג'ים גפיגן, שיגיע לישראל להופעה אחת בלבד בהיכל התרבות בתל אביב בחודש יוני 2017.


ג'ים גפיגן נחשב לאחד הסטנדאפיסטים המצליחים והפופולריים ביותר בארה"ב עם קריירה ארוכה ועשירה הכוללת תוכנית המבוססת על חייו ("The Jim Gaffigan Show"), השתתפות בתפקידי אורח בסדרות טלוויזיה מוכרות ביותר כגון "פארגו" "מופע שנות ה-70" ועוד וזכייה בפרסי גראמי.

גפיגן מופיע ברחבי העולם בהופעות שזוכות להצלחה רבה. לאחרונה אף נכנס לרשימה המצומצמת של אמנים שעשו סולד אאוט במדיסון סקוור גארדן. ההופעות של גפיגן ידועות כ"רגועות" יחסית לשאר הסטנדאפיסטים המובילים כיום כאשר הוא עוסק בעיקר במשפחה, אוכל, אבהות ועוד.

כרטיסים לג'ים גפיגן בישראל - יוני 2017

ההופעה של ג'ים גפיגן בישראל תתקיים ב-30 ביוני 2017 בהיכל התרבות בת"א. מחירי הכרטיסים נעים בין 164 ל-364 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'ים גפיגן בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ים גפיגן בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top