למרות הפרסומים: קולדפליי מכחישים הופעה בישראל

יום שבת, 25 בפברואר 2017

למרות ההודעה הרשמית שדווחה אמש בכל ערוצי החדשות, להקת קולדפליי (Coldplay) מכחישה את הדיווחים על הופעה בישראל ב-2017. כאמור, הדיווחים אמש טענו כי הלהקה צפויה להציג כאן ככל הנראה יותר מהופעה אחת כולל אולי הופעה ברשות הפלסטינית. מבובלבלים? גם אנחנו. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

רשמי וסופי: קולדפליי בישראל 2017

לא סגורים על עצמם: לאחר שאתמול כבר דווח בחדשות ערוץ 2 ובכל אתרי החדשות על הופעה רשמית של להקת קולדפליי בישראל,  סולן הלהקה כריס מרטין מצנן את השמחה ומכחיש בעמוד האינסטגרם של הלהקה את הדיווחים על הופעות בישראל. בפוסט שפורסם באינסטגרם הוא כותב שהם נמצאים בישראל במסגרת טיול בלבד והדיווחים על ההופעות כאן אינם נכונים.

כאמור, אמש דווח בכל ערוצי התקשורת בישראל על אישור רשמי להופעה של להקת הפופ הענקית קולדפליי (Coldplay) בישראל במהלך 2017. בדיווחים צוין כי הלהקה שסולנה הוא כריס מרטין, צפויה לקיים יותר מהופעה אחת כאשר הלוקיישנים למיקום ההופעה עדיין נבדקים. בין האפשרויות: ירושלים, יריחו, תל אביב או העיר הפלסטינית רואבי. גם תאריך להופעה עדיין לא פורסם.

להקת קולדפליי אכן תצא לסיבוב הופעות בינלאומי גדול במיוחד במהלך כל שנת 2017 כאשר החל מחודש מרץ תופיע באסיה במדינות כמו סינגפור, יפן, קוריאה ועוד. החל מחודש יוני הקרוב תופיע הלהקה באירופה בספרד, צרפת, אנגליה, גרמניה ומדינות נוספות והחל מחודש אוגוסט ועד אוקטובר 2017, יגיע הטור גם לצפון אמריקה בארצות הברית ובקנדה. בלוח ההופעות שבאתר הרשמי של הלהקה, אין כרגע אזכור של ישראל כחלק מסיבוב ההופעות של הלהקה.

להקת קולדפליי למי שעדיין לא מכיר, היא אחת הלהקות המצליחות ביותר בהיסטוריה ואחראית ללהיטי ענק ומחזיקה בכמות עצומה של מעריצים ברחבי העולם והרבה מאוד מעריצים בישראל שרבים מהם השקיעו וטסו לחו"ל במיוחד כדי לצפות בלהקה ובוודאי ישמחו לגלות שהלהקה תגיע הפעם גם לישראל.


הלהקה שהוקמה ב-1996, אחראית ללהיטי ענק שכבשו את המצעדים ואת ההשמעות ברשת בכל העולם. אלבומי הלהקה נמכרו במיליונים רבים וזכו למועמדויות ופרסים רבים בטקסי הגראמי לאורך העשורים. גם בישראל זכתה הלהקה להצלחה עצומה כאשר במצעד העשור של 2009 בגלגלץ, נבחרה הלהקה ללהקת העשור. בין הלהיטים הגדולים של הלהקה ניתן לציין את "Trouble", "Don't Panic", "Viva La Vida" ואת "Paradise".

כרטיסים לקולדפליי בישראל 2017

כאמור, בשלב זה לא ידוע האם תתקיים הופעה של קולדפליי בישראל או לא. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי").

תמונה למעלה: Robert Scoble פליקר CC BY 2.0

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: למרות הפרסומים: קולדפליי מכחישים הופעה בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 20 בדצמבר 2016 בשעה 9:36

הלוואי!!!!!!!!!!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: למרות הפרסומים: קולדפליי מכחישים הופעה בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top