"אינ-פאוסט" - להקת אימפרפקט בישראל באפריל 2017

יום שישי, 25 בנובמבר 2016

להקת המחול האיטלקית אימפרפקט דאנס קומפני (imPerfect Dance Company) תגיע לישראל בחודש אפריל 2017 עם יצירת המחול המודרנית אינ-פאוסט (Infaust) ותבצע את היצירה יחד עם הרקדן הישראלי עידו תדמור.

להקת imPerfect Dance Company האיטלקית תציג בישראל בחודש אפריל 2017 הקרוב את היצירה המודרנית והייחודית אינ-פאוסט (Infaust) המבוססת על המחזה המפורסם "פאוסט" של יוהאן וולפנג פון גתה ותארח את הרקדן הישראלי הבכיר עידו תדמור.

לרכישת כרטיסים להופעות של להקת אינפאוסט באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

היצירה אינ-פאוסט היא עיבוד חדש של להקת המחול ליצירה של גתה שנוצרה ע"י הכוריאוגרפים וולטר מאטיני ואינה ברוק ומציגה פרשנות חדשה ומודרנית לסיפור כאשר דמותו של מפיסטו מגולמת ע"י שתי דמויות וטוויסטים נוספים בעלילה.

להקת imPerfect Dance Company שנוסדה ב-2009 נחשבת לאחת מלהקות המחול המודרני הטובות בעולם וזוכה להצלחה והערכה רבה בקרב המבקרים והקהל הרב.

כרטיסים ליצירה אינ-פאוסט של להקת אימפרפקט - אפריל 2017

המופעים של להקת אימפרפקט בישראל יתקיימו בין התאריכים 1-3 באפריל 2017 במשכן לאומנויות הבמה. מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "אינ-פאוסט" - להקת אימפרפקט בישראל באפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אינ-פאוסט" - להקת אימפרפקט בישראל באפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top