רילוקיישן - הצגה חדשה עם קרן מור ויובל שרף

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

השחקניות קרן מור ויובל שרף מעלות ביוזמה עצמאית יחד עם הבימאית מור פרנק את ההצגה החדשה בכיכובן "רילוקיישן" שתעלה לראשונה במועדוני זאפה ובמקומות נוספים. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

יוזמה עצמאית חדשה של השחקניות קרן מור ויובל שרף הולידה את ההצגה "רילוקיישן" שתעלה במועדוני זאפה במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר 2016.

ההצגה "רילוקיישן" היא למעשה עיבוד למחזה של מייק ברטלט שאותו תירגם לעברית יוסף אל דרור. ההצגה מספרת על החיים בין העבודה לבין החיים האישיים באמצעות סדרת פגישות קומיות ודרמטיות בין מנהלת בכירה (קרן מור) לעובדת צעירה (יובל שרף).

את המוסיקה להצגה כתב שלומי שבן ועל הבימוי אחראית הבימאית מור פרנק. ההצגה נולדה כיוזמה עצמאית של שתי השחקניות והבימאית יחד עם קבוצת זאפה שלראשונה תארח במועדוניה גם הצגות.

כרטיסים להצגה רילוקיישן - אוקטובר נובמבר 2016

ההצגה "רילוקיישן" תועלה במועדוני זאפה בתל אביב, הרצליה, ירושלים, חיפה במהלך החודשים נובמבר דצמבר 2016 ובאולם היכל בעיר בהרצליה בחודש ינואר 2017. מכירת הכרטיסים להופעות בזאפה מתבצעת באמצעות האתר הבא ולהופעה בהיכל העיר בהרצליה באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רילוקיישן - הצגה חדשה עם קרן מור ויובל שרף Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רילוקיישן - הצגה חדשה עם קרן מור ויובל שרף Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top