תערוכה בינלאומית לאומנות מנייר במוזיאון יפו - ספטמבר ואוקטובר 2016

יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

מוזיאון יפו לעתיקות יציג במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר 2016 תערוכה חדשה ובינלאומית ליצורים באומנות הנייר. התערוכה תציג יצירות מיוחדות מנייר של 32 אמנים מרחבי העולם. מחיר הכרטיסים: החל מ-30 ש"ח.

תערוכת בינלאומית לאומנות מנייר במוזיאון יפו - ספטמבר ואוקטובר 2016
  
תערוכת אומנות נייר בינלאומית חדשה בשם "Paper Creatures" תגיע למוזיאון יפו לעתיקות במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר 2016 ובה יוצגו יצירות מיוחדות של 32 אמנים מרחבי העולם העוסקות באמנות הנייר כגון אוריגמי, חיתוכי נייר ועוד.

לרכישת כרטיסים לתערוכת הנייר הבינלאומית ביפו באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

התערוכה "Paper Creatures" היא בין הבודדות בתערוכות הנייר בעולם שנושאה אינו הנייר, והיא סובבת סביב תמה מרכזית של יצורים, מיצירת היצור בדמיון האמן, ועד להמחשתו בנייר, במגוון הטכניקות השונות. בתערוכה בה החומר הפשוט של הנייר, הזמין והיומיומי הופך למהות היצירה, ישתתפו 32 אמני נייר ואוריגמי (מפורטוגל, אירלנד, יפן, ויאטנם, ארה"ב ומדינות נוספות).

התערוכה, המיועדת לכל הגילאים, חושפת את הקהל לאמנות הנייר הרב גונית; אחת הטכניקות הבולטות בתערוכה היא האוריגמי, אמנות הטרנספורמציה מפיסת נייר לפסל. טכניקה נוספת שתוצג בתערוכה היא חיתוכי נייר מגיליון נייר חלק, אחיד, חסר צבע ובאמצעות חיתוך חלקים נוצרת לפתע צורה, וגוונים של שחור ולבן נגלים לעין כשמשחק אור וצל משנה דרמטית את הדף החלק.

כרטיסים לתערוכת אומנות הנייר הבינלאומית במוזיאון יפו - ספטמבר אוקטובר 2016

תערוכת "Paper Creatures" תתקיים במוזיאון ליפו לעתיקות החל מה-10 בספטמבר ותימשך עד ל-29 באוקטובר 2016. מחירי הכרטיסים נעים בין 30 ל-35 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן להזמין גם כרטיסים באינטרנט באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכה בינלאומית לאומנות מנייר במוזיאון יפו - ספטמבר ואוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכה בינלאומית לאומנות מנייר במוזיאון יפו - ספטמבר ואוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top