טוני לוין בישראל - אוקטובר 2016

יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

הבסיסט והמוסיקאי האגדי טוני לוין יגיע לישראל יחד עם ההרכב שלישיית סטיק מן ויופיע בבארבי בתל אביב בחודש אוקטובר 2016. מחיר כרטיס: 194 ש"ח. איפה מזמינים?

טוני לוין בישראל - אוקטובר 2016
   
הבסיסט הידוע טוני לוין (Tony Levin) - הנגן המיתולגי של להקת קינג קרימזון, יגיע לישראל בחודש אוקטובר 2016 יחד עם הטריו סטיק מן הכולל גם את המתופף הנוכחי של קינג קרימזון פאט מסטלוטו והגיטריסט מרקוס רויטר ויחד יקיימו הופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של טוני לוין וסטיק מן בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

שלישיית סטיק מן נחשבת לממשיכת דרכה של להקת קינג קרימזון האגדתית ומורכבת משני נגני צ'פמן סטיק יחד עם תופים אקוסטיים ואלקטרוניים. הלהקה מבצעת בהופעותיה קטעים מקוריים, קטעים מוכרים של קינג קרימזון וגם ביצוע מפורסם ליצירה הקלאסית הידועה של סטרווינסקי "ציפור האש". ההרכב הוציא עד עתה 5 אלבומים כאשר בחודש אוקטובר הקרוב צפויים לשחרר אלבום חדש ושישי במספר.

טוני לוין הוא אחד המוסיקאים הידועים ביותר עם קריירה מרשימה הכוללת בין היתר שיתוף פעולה רב שנים עם פיטר גבריאל והופעות והקלטות עם אמנים רבים מובילים כגון דיוויד בואי, ג'ון לנון, לו ריד וגם פינק פלויד. משנת 1981 הצטרף לקינג קרימזון יחד עם רוברט פריפ ואיתם ניגן במשך 30 שנה.

כרטיסים להופעה של טוני לוין וסטיק מן בישראל - אוקטובר 2016

ההופעה של טוני לוין בישראל תתקיים ב-19 באוקטובר 2016 במועדון בארבי בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה עומד על 194 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טוני לוין בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טוני לוין בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top