החצר האחורית והמהפכה בהופעה מיוחדת - ספטמבר 2016

יום שני, 15 באוגוסט 2016

החצר האחורית והמהפכה בהופעה מיוחדת - ספטמבר 2016 ההרכב הייחודי "החצר האחורית" ישתף פעולה עם תזמורת המהפכה במופע מיוחד וחד פעמי שיתקיים בחודש ספטמבר הקרוב במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כמה יעלה כרטיס?

   
ההרכב הישראלי החדש "החצר האחורית" יוצא במופע ייחודי וחד פעמי יחד עם תזמורת המהפכה שבו יבוצעו הקטעים של ההרכב בעיבוד תזמורתי ומיוחד. המופע יתקיים בחודש ספטמבר 2016 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

החצר האחורית היא להקה שהוקמה ע"י הפזמונאי יענקל'ה רוטבליט והמוסיקאים תומר שרון (בלקן ביט בוקס), איתמר ציגלר וגדי רונן. הלהקה שעד עתה הוציאה אלבום אחד בלבד, מציעה שילוב של שירים שכתב רוטבליט - אחד המלחינים הבכירים והותיקים של ישראל לצד לחנים ונגינה של מוסיקאים צעירים ומצליחים. בין הקטעים המוכרים ביותר של ההרכב ניתן לציין את "פצצה מתקתקת", "אחד משלנו" ואת "מענה קולי".

במופע שיתקיים בחודש הבא, ישתפו פעולה עם תזמורת המהפכה שתוסיף לשירים של ההרכב, נופך תזמורתי בעיבודים חדשים. בנוסף, תבוצע בהופעה גם יצירה מקורית אשר הוזמנה במיוחד למופע זה מהמלחין נדב ויקינסקי הכתובה למשורר, תזמורת ומקהלת נערות (מקהלת "בת-שיר" בניצוחה של טלי וייסמן).

כרטיסים למופע של החצר האחורית והמהפכה - ספטמבר 2016

ההופעה של החצר האחורית ותזמורת המהפכה תתקיים ב-29 בספטמבר 2016 במשכם לאומנויות הבמה בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 140 ל-180 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: החצר האחורית והמהפכה בהופעה מיוחדת - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: החצר האחורית והמהפכה בהופעה מיוחדת - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top