להקת גרגוריאן בישראל - אוקטובר 2016

יום שלישי, 12 ביולי 2016

ההרכב הווקלי המצליח "גרגוריאן" מגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש אוקטובר 2016 ויופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

להקת גרגוריאן בישראל - אוקטובר 2016
    
להקת גרגוריאן (Gregorian) הבינלאומית והמפורסמת המורכבת ממקהלת זמרים בלבוש נזירים תגיע לישראל בחודש אוקטובר הקרוב ותופיע כאן בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של הגרגוריאן בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

גרגוריאן הוא הרכב גרמני המורכב מ-22 זמרים ונגנים (וזמרת אחת - אמיליה ברייטמן) בלבוש נזירים המבצעים ביצועים לשירים מפורסמים בעיבודים מיוחדים בסגנון השירה הכנסייתית הגרגוריאנית. ההרכב מבצע גרסאות של אמנים מוכרים כגון REM, אריק קלפטון, סיימון וגרפונקל, לאונרד כהן ועוד.

את ההרכב ייסד המפיק פרנק פטרסון שאחראי גם להרכב המצליח "אניגמה" וללהיט "Time To Say Goodbye" של אנדריאה בוצ'לי ושרה ברייטמן. עד כה הוציא ההרכב 15 אלבומים והספיק להופיע ברחבי כל העולם אל מול למעלה מ-2 מיליון צופים בסה"כ.

כרטיסים לגרגוריאן בישראל - אוקטובר 2016

ההופעה של להקת גרגוריאן בישראל תתקיים ב-29 באוקטובר 2016 בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו לשעבר) בתל אביב. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת גרגוריאן בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת גרגוריאן בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top