תמוז האיחוד - ספטמבר 2016

יום שני, 18 ביולי 2016

להקת תמוז האגדתית הכוללת בין היתר את שלום חנוך ואריאל זילבר, תתאחד ותקיים הופעה אחת בלייב פארק בראשון לציון בספטמבר 2016. כמה יעלו כרטיסים?

להקת תמוז הנחשבת לאחת מהלהקות החשובות והמצליחות ברוק הישראלי תתאחד ותופיע בחודש ספטמבר הקרוב באמפי לייב פארק בראשון לציון בהרכבה המלא הכולל את שלום חנוך, אריאל זילבר, יהודה עדר, מאיר ישראל ואיתן גדרון.


זהו יהיה מופע האיחוד המלא והראשון של תמוז מאז התפרקו ב-1976 שבו יבצעו את כל שירי האלבום המיתולוגי "סוף ענות התפוזים" הנחשב לנכס צאן ברזל בתולדות הרוק הישראלי. תמוז התקיימה שנתיים בלבד והוציאה רק אלבום אחד אך נחשבת לאחת מלהקות הרוק החשובות במוסיקה הישראלית ושנים רבות מעריצי הלהקה חיכו לרגע שבו יחליטו לחזור.

תמוז כבר התאחדה באירועים כאלו ואחרים אך היו אלו הופעות קצרות וספונטניות וכאמור, הפעם לראשונה הם יעלו למופע מלא שיכלול את כל שירי האלבום וייתכן ואם יהיה ביקוש, יוסיפו הלהקה הופעות נוספות.

כרטיסים למופע האיחוד של תמוז - ספטמבר 2016

הופעת האיחוד של תמוז תתקיים ב-15 בספטמבר 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים נעים בין 204 ל-504 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תמוז האיחוד - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תמוז האיחוד - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top